Erfaringer av R- mopeder

Prat om moped & scooter.
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

TDK wrote:
Eike_Oak wrote:Kusinen min sa at jeg kunne kjøpe hennes RX... Lurte litt på om jeg skulle ta den eller ikke, nå vet jeg
I siggen står NSR og RS, tror nok du vil bli mer fornøyd med en av de.
Tingen da er at jeg må jobbe litt i sommer, at det er verdt det tviler jeg ikke på, men hadde vært litt koselig å få en ferdigtrimma sykkel rett i fanget, istedenfor å vente på at syklene blir billigere til vinteren
- Skyt her -
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

rmxråner wrote:jeg har hørt att rx skal være en balleknuser :wink:

Ha, sant så sant :) og jeg fikk erfare at den fæle spisse tanken slo meg i mellomgulvet hele tiden :?
gsxr-(r)

Post by gsxr-(r) »

jeg skal antageligvis kjøpe den rx6 peugeot..får jo avslag siden farmoren min jobber i BOS..hehe..

vil anbefale rs2 matrix! kameraten min var extremt happy og dn hadde god kjøreegenskaper..
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
TDK

Post by TDK »

gsxr-(r) wrote:jeg skal antageligvis kjøpe den rx6 peugeot..får jo avslag siden farmoren min jobber i BOS..hehe..

vil anbefale rs2 matrix! kameraten min var extremt happy og dn hadde god kjøreegenskaper..
Xr6? RX er fra MH, XR6 er fra Peugot.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Malaguti Man

Post by Malaguti Man »

rs2 er mye bedre å sitte på , på lengre turer.
Rx en er fet men fy flat så smal tanken er, ballene moser du hver gang du bremser. sklir framover å , cCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guns N Roses!!!!!!!!!!!!
Velvet Revolver!!!!!!

Duff, my man. You rock
moped king

Post by moped king »

hvordan er tzr da?
Malaguti Man

Post by Malaguti Man »

moped king wrote:hvordan er tzr da?
Tzr er den beste , ja eller rs `en , de er de feteste.
men de er ikke akkurat billige for å si det sånn :P
Guns N Roses!!!!!!!!!!!!
Velvet Revolver!!!!!!

Duff, my man. You rock
mil0

Post by mil0 »

Må bare si det ass.. FY FAEN :smt011 Dette fikk du jo svar på hos nmcf. Å det er stort sett samme folka.
Tror ikke vi gidder å skrive alt om ijenn så jeg bare henviser til forrige/ eller en av de forrige postene dine om dette her på nmcf.

http://www.nmcf.net/viewtopic.php?t=7750
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
mafia on 50cc

Post by mafia on 50cc »

åhh nå er jeg så lei av sånne tullinger som påstår at xr6 er så jævlig mye bedre en rx og den er høyere,større,går bedre ,bedre motor osv..

det er akkurat samme sykkel men andre klistremerker,annen frontlykt og andre farger.
jeg har rx selv og har prøvesittet en xr6 og de er helt like. selv morra mi ser det....

så til hvem r sykkel : rs50 er dyr i inkjøp og dyr å forsikkre men er lett og kvalitet

rs2 : ser fet ut og har bedre bremser en rx og bedre dempere men jeg liker ikke fronten

derbi gpr ny og gammel : er og blir stygg , derbi bør holde seg unna r sykkler

rx : billig og grei og går like dårlig som alle andre men litt vel stive dempere

tzr : den har digitalt speedo og ser tøff ut og er veldig stor , men kåpa ser veldig skrall ut og det er veldig masse tommromm forran.

alle disse mopedene untat derbi har samme motor så ikke kom å si at rs50 har 10 ganger bedre motor en rx osv .
Nå : racing mopp
Før :chopper mopp
Før :scooter
NeoNxiX

Post by NeoNxiX »

Har prøvd både rx og rs2 :wink:
Overgangen ifra rs2 til rx er helt fryktelig 8-[
men etter ei lita stund så merker du det ikke lenger 8)
Synes at du bør kjøpe en rs2, Den virker så grei og vennlig i forskjell til rx`n
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
Wright
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss

Post by Wright »

har hat rx før, var god moped d, er samme motor i de så de går helt likt, og ikke 90-95 med bare effektanlegg, speedometeret lyver veldig. rx oh xr6 er akkurat samme sykkel bare med andre merker.
rieju SMX

Post by rieju SMX »

eg liker veldi godt 2004 modellen derbi gpr replica med lyktene oppe og nere!!!! den er feit å sjå til og med bare effektannlegg, dyse og drev går den som bare f... :!: :!: :!: :!: :!: :smt023
sotomajor88

Post by sotomajor88 »

vil si at rx går bedre enn rs2.. Har selv en rx å har bare tatt ut plomba å skifta dyse, å den gjør ca 110 på en god dag.. ellers ca 105..
NeoNxiX

Post by NeoNxiX »

sotomajor88 wrote:vil si at rx går bedre enn rs2.. Har selv en rx å har bare tatt ut plomba å skifta dyse, å den gjør ca 110 på en god dag.. ellers ca 105..
Jaja, nå er det forskjell ifra moped til moped.
Noen rs2`r går bedre enn noen rx`r ,og vice versa :)
Men jeg tror ikke at den går i 110 nei :?
Hvordan har du målt det når speedometeret går til 80 :?:
tror mer på ca 90 ekte km/t
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
Godfather of K1M

Post by Godfather of K1M »

mil0 wrote:Jeg hadde rs2 selv, men jeg hvet ikke hvordan den er i forhold til rx.
Jeg tror egentlig at rs2 er større, og den går mye bedre enn rx uplombert. Fordi med eff.anlegg på rx når du 90km/t men med uplombert rs2 så når du 95km/t. Da minner jeg om at reedventil plomberingen ikke er fjernet. Etter lange distanser med rs2'n fikke jeg litt vondt i ryggen.
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!
Jeg kjører RX.... UPLOMBERT som går i 90 med halvveis aks.-dreving!
Sååååeeh, ja! At RX gjør 90 med eff.potte er bare renspikka bullshit!
Det eneste jeg ikke liker på RX'n min er at den har så tynne dekk, og er litt tynn sånn generelt... men faen heller! Det er da en 50cc!
Motorhispania RX 2003
Post Reply