Men gå på do før du setter deg bakpå!!! vil ikke plutseligt begynne å lure på om kjøre dressen min har fått varmekabler i ryggen

Den er jo en klassiker, en kompis av med var på Statsraad Lemkuhl med BSS, der var det en jente som ble sendt avgårde for å skifte lanternevann, hun ble sendt fra den ene til den andre og endte opp hos kokken, som tok to ti-litersbøtter og fylte dem med vann, og litt rød og grønn konditorfarge. Og hun kom glad og fornøyd og skulle skifte lanternvann. Må ha vært ubetalelig.speedy gonzales 2 wrote:Når eg begynte som lærling på båt fikk eg en ordre som eg tror mange andre også får og det var å skifte lanterne vann![]()
Gikk ikkje på den da
Jeg har vært med på å sende et par jenter til å kjøpe rød overledning jeg også! Gjett om de var sure på de kom tilbake... Men de hadde summet seg såpass at de kom tilbake med røde lakrisstrimler :smt044Alas wrote:
Sendte en venninne av meg en gang for å kjøpe fire meter rød overledning.... Det hjalp ikke på at hun egentlig gikk inn for å kjøpe Hubba Bubba![]()
Hun var bare litt sint.....