Mathiazz, Suzuki-motoren har innsug støpt i sylinderen.
hehe...derbi har ikke am6_Adler_ wrote:På Suzuki RMX/SMX er reedventilen på en måte en del av sylinderen. Den er skrudd fast i sylinderen og har innsuget rett i sylinderen. På AM6, Derbi o.l. er reedventilen felt ned i selve motorblokka (ved siden av sylinderen), med innsuget som en ekstern del over seg.jimmybr wrote:Nei...Tror ikke man må av med selynderen...Har sett på kompisn min sin moped...der sitter reed`en uttafer selynderen...
kanskje en grunn til at vi derbi folk kjøre med det åmemo90 wrote:hehe...derbi har ikke am6_Adler_ wrote:På Suzuki RMX/SMX er reedventilen på en måte en del av sylinderen. Den er skrudd fast i sylinderen og har innsuget rett i sylinderen. På AM6, Derbi o.l. er reedventilen felt ned i selve motorblokka (ved siden av sylinderen), med innsuget som en ekstern del over seg.jimmybr wrote:Nei...Tror ikke man må av med selynderen...Har sett på kompisn min sin moped...der sitter reed`en uttafer selynderen...
Ehh... Les setninga en gang til.memo90 wrote:hehe...derbi har ikke am6_Adler_ wrote:På Suzuki RMX/SMX er reedventilen på en måte en del av sylinderen. Den er skrudd fast i sylinderen og har innsuget rett i sylinderen. På AM6, Derbi o.l. er reedventilen felt ned i selve motorblokka (ved siden av sylinderen), med innsuget som en ekstern del over seg.jimmybr wrote:Nei...Tror ikke man må av med selynderen...Har sett på kompisn min sin moped...der sitter reed`en uttafer selynderen...