Slår på samme tromma som gt-r. Jeg også bruker helt vanlig støvsuger med plast enda!
Funker som bare det
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
jeg å ble veldig tungt å blåse med munnen? men var det ikke sånn at han ikke kunne bruke støv suger? kanskje trykkluft blir for kraftig?
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
Null problem med trykkluft på vifter. Hold i vifta mens du blåser, og ikke hold tuten 1mm ifra om du skjønner. Kan holde trykkluften så langt unna som man vil, så trykkluft er ikke mer skadelig enn man gjør det til selv.
Gixxerman wrote:Null problem med trykkluft på vifter. Hold i vifta mens du blåser, og ikke hold tuten 1mm ifra om du skjønner. Kan holde trykkluften så langt unna som man vil, så trykkluft er ikke mer skadelig enn man gjør det til selv.
Men med trykkluft ser man "potensialet" i cpu-vifta
He bære instalert sånne støvfilter i dinne pc'en.. Funka som kuk i kari
Kan være lurt å skru av cpu-vifta å drage støvsugaren over rillene på kjølaren, der blir mykje støv å drit..
Bruk støvsuger, men vær forsiktig ,noen deler kan sitte ganske løst og faktisk forsvinne inn i støvsugeren. Det gjorde BIOS batteriet mitt hvertfall ,hehe.
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
ErlingSG wrote:He bære instalert sånne støvfilter i dinne pc'en.. Funka som kuk i kari
Kan være lurt å skru av cpu-vifta å drage støvsugaren over rillene på kjølaren, der blir mykje støv å drit..
Støvfilter er kjekt ja, har det selv, men saken er at disse ikke tar alt så det kommer fortsatt støv inn, i tillegg så må man huske på å fjerne støv fra filterne ellers blokkerer de luftgjennomstrømningen etter kort tid. Selv blåser jeg de rene en gang i uka. Blir en del støv på den korte tiden.
ErlingSG wrote:He bære instalert sånne støvfilter i dinne pc'en.. Funka som kuk i kari
Støvfilter er kjekt ja, har det selv, men saken er at disse ikke tar alt så det kommer fortsatt støv inn, i tillegg så må man huske på å fjerne støv fra filterne ellers blokkerer de luftgjennomstrømningen etter kort tid. Selv blåser jeg de rene en gang i uka. Blir en del støv på den korte tiden.
Ja, har pc'en ståande under datapulten på rommet mitt, der blir det ikke støvsugd altfor ofte for å si det sånn... Tar ikke lang tid før filtera er fulle i støv
Husk også å ta det du får tak i av støv/drit i psu'en