Hehe litt uenig men når jeg tenker meg om så er igrunn Sonata Artica litt mere rocka Kiss føler jeg.
Er ikke så veldig tungt for å si det slik. Også er det rein vokal. ikke sånn helvetes mongo brøling
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Er ikke så veldig tungt for å si det slik. Også er det rein vokal. ikke sånn helvetes mongo brøling
Noe galt med musikk der de brøler og nå da? Ingenting er så genialt som kombinasjonen av litt vanlig ren vokal og litt helvetes brøling på passende steder
Så når du spiller av en video trykker du ved siden av 3 ballonger som snurrer, tar filen. Så lagrer du den og skriver .wmv (eller noe annet) på slutten av filnavnet for å lagre den
Kommer vel an på klippet det
Utrolig kjekt å ha vist du finner en kul video på youtube å ønsker å lagre den på pc`n! Funker også på alle andre sider, f.eks http://www.grandiosa.no
Last ned filmen av dama og glo.
Edit:
Legger til et bilde jeg
Du kan også laste ned f.eks: La oss si du demons poster 40biler av en
Ducati, da kan jeg laste ned alle bildene i ett på en mappe
mathiazz wrote:
Så når du spiller av en video trykker du ved siden av 3 ballonger som snurrer, tar filen. Så lagrer du den og skriver .wmv (eller noe annet) på slutten av filnavnet for å lagre den
Lagrer den som .mp3 og det funker ikke! får ikke spilt den av verden i winamp, VLC, eller quicktime.
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Der er jo et videoklipp
Må nok lagre den som en filmfil (VLA, WMV ...), så åpne den i et redigerings program og fjerne bilde for å absoulutt ha musikken
Jeg fikk inntrykk av at den hentet ut musikk fila alene jeg! my bad