Tore^NSR wrote:Hahahaha!

Hvis du ikke finner batteriet på mopeden din så tror jeg ikke du skal skru så mye på sykkelen aleine

Men til topicen, sykkelen starter ikke på startmotoren uten batteri, så enkelt er det.
Jo, det går fint å trille den i gang.
Batteriet sitter under salen. Skal du bytte det må du passe på at du får et nytt batteri med like mål slik at du får det nedi mopeden og at du samtidig får på salen. Batteriet du skal bytte med er 12V 4A.
Hvis du bare skal lade det så tar du ut batteriet og skrur ut alle de "skruene" over hver celle og så fyller du på med vann. Etterpå lar du den stå til lading med skruene ute. Det trenger bare å stå en natt.
Og Mathiazz, du var vel ikke så glup du heller når du for første gang skrudde på en moped? Da kan jeg jo le litt av deg og å si at Hebo med Manston Racing er ikke motoren 80ccm! Kan gjøre regnestykket for deg.
Vanlig veiv: PI(3.14)*R2(23.8*23.8 )*39.88=70.93cm3
Med Pro Race(43mm slaglengde): 3.14*23.8*23.8 *43=76.48cm3
Og det er litt fritids å ta masse bilder av mopeden og så modde den med masse andre logoer osv.