Politiet blinket med langlysa?
-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
Re: Politiet blinket med langlysa?
han jeg kjøpte bilen min av fortalte at han mistet lappen etter at politiet hadde blinket med lysa. det betydde visst at han skulle stoppe,m en han kjørte ifra dem. og når de tok han igjen så mista han lappenLasseleeten wrote:Heisann!
Skulle kjøpe litt olje i byen idag og møtte politet på veien. Han som satt inni glante veldig og snudde seg for å se etter meg. Så kjøpte jeg olja og kjørte opp til Sem (hvis noen er kjent her). Der møtte jeg politiet rett før en rundkjøring. Samme bilen. Nå blinka de med langlysa når de kjørte forbi meg. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre så jeg bare kjappa meg hjem ^^
Men hva betyr det liksom? =P
Jeg hadde alt lys osv på.. Og hadde ikke kjørt fort eller noe..

Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
var en gang en sivil som blinka 3-4ganger til meg da jeg kom 100 inn mot 50sona ville ikke stoppe så kjørte hjem jeg 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Ja, men det er også flere som blir stoppet av politi for dette da det er i følge dem en "oppfordring til kappkjøring"medic1136 wrote:fult lovelig å blinke med bremselysene, det er en metode som brukes for å gi beskjed til de bak at du ønsker lengere avstand mellom han og deg. Dette går på egensikkerhet.

Det høres jo helt sykt ut! Dette er tøvete oppspinn av politiet og her er det bare å jatte med om de stopper deg!
De kan ikke gjøre den noe som helst, bare spill idiot og spør som en 3 åring ville gjort!
De kan ikke gjøre den noe som helst, bare spill idiot og spør som en 3 åring ville gjort!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
kjørte bak en politibil gjennom 3 rundkjøringer. og de brukte ikke blinlys i noen av dem. så tror ikke de er veldig mye bedre enn ossDominator wrote:Politiet burde bruke energien på å ta de som IKKE blinker med blinklyset i stedet... på den annen side nekter jeg å tro at det er noen prioritert oppgave for politiet å ta de som blinker med bremselysene. Da jeg var ung og leste til teoriprøven het dette pumpebremsing... eller fattigmanns ABS
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
2xBMW 535 IA E-34
Ja, jeg vet, det er utrlogi hvor sløve folk er til dette, hadde de enten fulgt med når de tok en mannøver eller brukt blinklys skulle jeg vært fornøyd, men en stor mengde gjør jo ingen av delene... skjønner ikke folk at dette går utover trafikkflyt og skaper farlige situasjoner?Dominator wrote:Politiet burde bruke energien på å ta de som IKKE blinker med blinklyset i stedet... på den annen side nekter jeg å tro at det er noen prioritert oppgave for politiet å ta de som blinker med bremselysene. Da jeg var ung og leste til teoriprøven het dette pumpebremsing... eller fattigmanns ABS
Eller er jo pumpebremsing fortsatt en effektiv schlæger om man ikke har abs. (dvs jeg må innrømme at jeg ikke bruker det særlig ofte, holder meg stort sett til enten eller når jeg ikke har abs, dvs enten bremsing eller svinging).
AtW
Opplevde det samme når jeg hadde kjøretime med bil. Kjørerlæreren min ringte sporenstreks til politikammeret for å informere om at blinklysene til bil ***** ikke funketvegsir wrote:kjørte bak en politibil gjennom 3 rundkjøringer. og de brukte ikke blinlys i noen av dem. så tror ikke de er veldig mye bedre enn ossDominator wrote:Politiet burde bruke energien på å ta de som IKKE blinker med blinklyset i stedet... på den annen side nekter jeg å tro at det er noen prioritert oppgave for politiet å ta de som blinker med bremselysene. Da jeg var ung og leste til teoriprøven het dette pumpebremsing... eller fattigmanns ABS

Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod