Enda en tragisk ulykke

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Banditbiker wrote:Man kan aldri stole på at andre tar ansvar og oppfører seg rasjonelt i trafikken.
Det er så sant, så sant..! Er jo omtrent det det står i teoriboka for mc; kjør som om ingen andre ser deg. Det er så utrolig mange idioter på veiene, og da nytter det dessverre ikke at man selv kjører ordentlig.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Joda Jeanette, det betyr hele forskjellen ofte. Om du kjører ordentlig selv, vil du ofte være forberedet til å gjøre det som er nødvendig for å komme deg ut av farlige situasjoner som andre er "flinke" til å skape for deg.

:)
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Det er selvfølgelig sant, det gikk litt fort da jeg skrev det forrige svaret mitt ;)
turboman

Post by turboman »

har ein kompis som kresja i går, han kjørte da moped menne han kresja pga av at bilen forran plutselig tok ein usving. og han kjørte rett i sida... og knakk eine beinet, knakk eine armen, sleit korsbeinet og var fryktelig skamslått, han har vore gjennom fleire operasjoner i går/natt.... veldig kjedlig for han... for mopeden var no trimma og politiet har tatt den så han slit nok med det....

men bilførerer tar ikkje alltid hensyn til oss på 2 hjul... han kompissen min var jo ganske heldig igrunn at han kom så "lett ifra det"...
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

En liten oppdatering om ulykken i Kristiansand på lørdag. De var på vei til utdrikningslaget til passasjeren på sykkelen.. :( Les mer her.
Post Reply