Den "nye" modellen av Nsr ble først laget i 96/97 og produksjonen sluttet i 2000 en gang.Bonnis wrote: Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen.
Nsr-folk, sjå her :)
-
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
Tore^NSR wrote:Den "nye" modellen av Nsr ble først laget i 96/97 og produksjonen sluttet i 2000 en gang.Bonnis wrote: Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen.
1994 er eksakt årstall på den "nye" NSR'en, altså den som ser ut som de vi fleste her har, 1994 å nedover har et annet utseende..
kjenner en fyr som har en 92 mod eller noe lignende, den går faktisk bra, tro det eller ei

Honda NSR125 som er sykkelen vettu 
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Re:
I en guide av Alain SANIARD, har den vist til akkurat den samme tegninga som de ble lagt ut til på apriliaforumet. Denne har vært i flere år!! Så dette er ikke noe nytt som Fr1g1 har funnet ut eller noe, bare lest.. men det funker greit å ta sperra daBonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.
Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen.

Honda nsr
Re: Nsr-folk, sjå her :)
Samma det, er Frigi som har spredt det ut til det norske folk. Han har jo likevel "funnet det ut" selv om han fant det et annet sted på nettet.