Det er EN kobling som består av to ledninger. Oransje og svarte ledninger.
Spyder
Bytte motor
Re: Bytte motor
Mysteriet er oppklart. Koblingen er ikke i bruk..
Motoren er uansett byttet, alle deler med unntak av kåpene og setene er skrudd på.
Jeg var litt nervøs når jeg skulle starte den for første gang, og mer nervøs når den ikke startet.. Jeg holdt inne startknappen i 10 sekunders intervller uten at den startet. Shit!! Men med litt choke så fyrte den med en gang. Puh!
Nå gleder jeg meg bare til litt opphold i regnværet og første kjøretur.
Dette var faktisk mye enklere enn jeg trodde.
Spyder
Motoren er uansett byttet, alle deler med unntak av kåpene og setene er skrudd på.
Jeg var litt nervøs når jeg skulle starte den for første gang, og mer nervøs når den ikke startet.. Jeg holdt inne startknappen i 10 sekunders intervller uten at den startet. Shit!! Men med litt choke så fyrte den med en gang. Puh!

Spyder
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Godt å høre det gikk bra! Men skal du vente på været, kan det vel bli lenge til kjøretur...Spyder wrote:Mysteriet er oppklart. Koblingen er ikke i bruk..
Spyder

Solen dukket jo opp på fredag, og det var utrolig nok ikke regn på kvelden heller. Og jeg fikk meg et par timer i salen
Da tok paranoiaen overhånd og jeg måtte hjem til garasjen å dobbelsjekke at alle bolter, muttere og skruer satt som de skulle.
Spyder

Spyder