har vært ute for det samme selv. eneste som skjedde var en knekt bremsehendel.Simen H wrote:En kamerat (var hvertfall![]()
) satt seg på sykkelen min og han klarte å velte/miste sykkelen i bakken
1 uke etter at jeg kjøpte sykkelen.. hehe.. Det ble heldig vis bare minimale skader i lakken
Jepp, jeg tok bort de der jegAttila wrote:tHaWuLf:
Hadde du en R1 1998 modell?
Samme som meg![]()
Håper jeg ikke legger den ned på bakken, men skjer det, så skjer det.
Sykkelen kan fikses, men ikke alltid føreren.
Merkene under kåpen, da tenker du på de firkantene som blir svakere og svakere?
Jeg har de på ennå.
Ulvinnen wrote:Erling SG: Jeg tror det er bra for helsa mi at du ikke er min sønn, det der hadde ikke jeg hatt godt av!
Ntåå.. Det sier dere til alle :oops:tHaWuLf wrote:Hiver meg på den. Bra du ikke er min sønn heller, Erling SG. I tilfelle skulle du fått![]()
Hah, neida, kjør på
![]()
tHaWuLf wrote:Jepp, jeg tok bort de der jegAttila wrote:tHaWuLf:
Hadde du en R1 1998 modell?
Samme som meg![]()
Håper jeg ikke legger den ned på bakken, men skjer det, så skjer det.
Sykkelen kan fikses, men ikke alltid føreren.
Merkene under kåpen, da tenker du på de firkantene som blir svakere og svakere?
Jeg har de på ennå.Synes ikke det var så kult, dvs. Det var først etter at jeg fikk nylakkert den nederste kåpebiten at jeg så hvor fint det var å få dem vekk
Savner R1'en gitt. Var et utrolig kick å kjøre. Er et ganske stort hopp fra den 900 RR'en du har på bildet ditt der. Mye hissigere i aksen, selv om 900 RR var bedre på langtur pga mindre ekstrem vinkel(egentlig helt normal sittestilling). Fikk så vondt i håndleddene av R1'en. Synes de nyere typene er bedre å sitte på sånn sett. Det beste jeg greide var Asker - Lillehammer med R1'en, og så var det slutt. 900 RR'en er mer touring/sport aktig med et litt kult utseende. Jeg hadde en slik en før 98 modell som er klin lik i farvene som den phantom har på bildet sitt
Sukk, må ha meg ny R1, flotteste som finnes på 2 hjul nesten det
Med fare for å gå off-topic: 98 modell R1 er nesten den peneste sykkelen jeg vet om(var i allefall), bortsett fra den helt nyeste jeg nesten må si er finere. Motoren er fantastisk, med en kanonbra gassrespons, masse bunndrag, og sittestillingen er perfekt for banekjøring, men med middels sekk på ryggen fikk ihvertfall håndleddene mine nok på langturkjøring. Ser fram til å skaffe meg en 185 gamper(som er litt snillere i sittestillingen), så tenker jeg også powerwheelies uten å nappe i clutch går litt lettere i 200 km/hAttila wrote:Men, for å ikke gå for "off-topic" så må jeg si at balansen på R1'en er utrolig fin.