Har bestilt nytt baklys til min nye idag. Den er sendt fra Nederland torsdag, så den er neppe langt unna...
Tja, sissybar er vel for pyser det også. Men synes det er greit å ha ting i original stand. I tillegg er det bedre for mine medtrafikkanter.Den Røde Fare wrote:To speil og blinklys er for pyser![]()
Spennende!!!!Har bestilt nytt baklys til min nye idag. Den er sendt fra Nederland torsdag, så den er neppe langt unna...
Du er ikke seriøs vel?Den Røde Fare wrote:To speil og blinklys er for pyser![]()
OK. Blir i allefall spennende.Den Røde Fare wrote:DHL sitter vel fremdeles på den...?
Nå er det så grisekaldt om morgenen at jeg ikke savner den. Har en Dyna stående her ute til fri benyttelse, men det er kaldt å forlate dynen!Så jeg tar heller bilen
Blir neppe noen ny Sportster før over helgen.
Da blir det årnings på mandagDen Røde Fare wrote:Er vel en Dyna Super Glide Custom eller noe sånt. Masse bokstaver, og ihvertfall custom. Onde tunger sier det er en forvokst Sportster!
Skulle kikke på Nightsteren på nært hold og uten ølbriller idag, da jeg fikk beskjed om at selgeren "min" måtte snakke med meg, stikk ut bak. Jeg glodde lenge og vel på Nightsteren. Den er, stygt å si det, penere på bilder enn i virkeligheten.
Tuslet ut på verkstedet, og der holdt de på å pakke ut en grell oransje sakMen Biltilsynet var gått hjem lenge før den store pakken ankom, så det blir ingen grell sykkel på meg før mandag. Prøveskiltene var ute også.