Verkstedmanualer - Last ned.
Re: Verkstedmanualer - Last ned.
En "liten" bump på denne. Noen som har sider hvor man finner manualer til de nyeste modellene?
Tar ofte litt tid før slikt kommer på nett, så tror du sliter med å finne til din enda. Patience my friend, patience
Vil forøvrig anbefale deg å kjøpe i bokformat da bilder ofte blir uskarpe i .pdf-filer. Har til min sykkel både på pdf og som bok. Kjekt å kunne ta med en bærbar eller bare skrive ut én side f.eks om det er alt man trenger. Boka mi kosta en 450 spenn og det er den verdt syntes jeg 

Men hvor får jeg kjøpt? Er det en telefon til importør eller? Har forstått at de ikke akkuratt slenger disse bøkene etter folk.
Jeg kjøpte samme boka som de bruker på verkstedet, fra Erling Sande(zuki importør) 

Fulgte ikke brukermanualen med din sykkel Frank ?
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Rimelig stor forskjell på brukermanual å servicemanual ja 
Servicemanualen er bibelen for sykkelen, her står alt som trengs å vite. Alle mekanikere er like blanke når det gjelder nye modeller å sykler, det er denne boka som skiller den. Jeg hadde manualen til en ZX-10 hjemme ett par uker, der sto det steg for steg hvordan du skulle gå fram for å reparere ALT på sykkelen, hvordan smøringssystemet fungerer etc etc. Gull verdt. Denne var vel på nærmere 500 sider, A4, så det sier vel sitt

Servicemanualen er bibelen for sykkelen, her står alt som trengs å vite. Alle mekanikere er like blanke når det gjelder nye modeller å sykler, det er denne boka som skiller den. Jeg hadde manualen til en ZX-10 hjemme ett par uker, der sto det steg for steg hvordan du skulle gå fram for å reparere ALT på sykkelen, hvordan smøringssystemet fungerer etc etc. Gull verdt. Denne var vel på nærmere 500 sider, A4, så det sier vel sitt

Sjekka på kawasaki.com å det viser seg at det ikke er komt ut noe manual for min pr dags dato