YAMAHA FZ6 FRA 78 TIL 98 HK

Prat om tung MC.
Finny

Re: YAMAHA FZ6 FRA 78 TIL 98 HK

Post by Finny »

Fikk du like sterkt lys i begge lyktene når du gjorde dette?
Det ble ganske mye svakere lys i den venstre lykta..
Jeg tok riktignok en enklere løsning og stjal strømmen fra den høyre lykta så jeg slapp å demontere kåpa nå. Men det burde vel ikke ha noe betydning? Jeg dobbeltsjekket at det ikke er noen forandring i den høyre lykta så det må være nok strøm regner jeg med. Litt rart hvis det er forskjellige pærer..
lostiones
MC: FZ6 devil, PC III, BMC

Post by lostiones »

ja eg har like sterk lys i begge lykt, så vis du gjør som forklart i bildene skal de gå
lostiones
MC: FZ6 devil, PC III, BMC

Post by lostiones »

nei forresten det ser litt svakere ut den ene er H7 og den andre H4 plus at reflectoren he en annen vinkel
Last edited by lostiones on 19 May 2009 13:21, edited 1 time in total.
Magnalf
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)

Post by Magnalf »

Finny wrote:Mener det var ca 4500 i aluminium hos norsk forhandler.

1. Bygge om lyktene så jeg har både nær og fjernlys i begge to. Helt latterlig at det ikke kommer sånn fra fabrikken...

Tips om frontlyktene mottaes med takk :)
Tror ikke dette er så enkelt desverre. Når de først har valgt å ha lyset på den måten er det også bygd etter det. Det er jo FF reflektorlykt, altså det er reflektoren som styrer lyset. Det er forskjellige reflektorer på hver av lyktene dine, den ene sprer nærlys, den andre sprer fjernlys. Da må du isåfall lage dine egne reflektorer :roll:

Hvis jeg forstod riktig hva du ville gjøre da, eller mente du at når du setter på fjernlyset, så slukker nærlyset? Hvis det var det så er det ikke noe prob å få det til vil jeg tro
Road Rider c" ,)
LiTe

Post by LiTe »

Hei!
Puster litt liv i denne tråden i håp om å kunne få se noen bilder av modifiseringen av denne "duppeditten" som hindrer full ytelse?
Har selv kjørt sykkelen min litt siden jeg kjøpte den, men savner vikelig de ekstra hestene å håper å kunne slippe dem løs ved sesongstart :)

Ser frem til å høre fra dere
Post Reply