Hvis du fjerner soten inni anlegget inniblant så mister du nesten ikke effekt når anlegget blir eldre...doffern89 wrote:Yo folkens, får muligens kjøpt ett annlegg brukt på en 2001 modell. Sikkert kjøpt da også. Men han skulle ha 1900 (+ han betaler porto).
Hørtes det ut som en ok pris?
Effektannlegget er vel like effektivt om det våkser på åra vel?
Hvilket effektannlegg gir deg mest aks å toppfart til NSR ?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
la anlegget ligge med bensin eller annet løselig og anntennelig stoff ca et døgn.. så tenner du på!doffern89 wrote:Hvordan fjerner jeg soten inni annlegget a?
Yess , har bedt om bilder. Må ha en kjikk på annlegget før jeg kjøper det..
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
så jeg skal helle (ca 5 dl)? besing i annlegget.? fiffty fiffty inn inn i ytre eksos inngang å lyddempern? Eller KUN inn i svanehalsen? La det ligge (å "tørk" ca et døgn") også tenne det på dagen etter?...
VIDERE: La det brenne ferdig også spyle det med vann etc. etterpå? Også Bare sette det på sykkern å vips den er som ny?
VIDERE: La det brenne ferdig også spyle det med vann etc. etterpå? Også Bare sette det på sykkern å vips den er som ny?

Nsr 2000 modell. Ønsker pent brukt cagiva mito!
Noe i den duren ja.... (ikke skyld på meg hvis noe sprenger....)doffern89 wrote:så jeg skal helle (ca 5 dl)? besing i annlegget.? fiffty fiffty inn inn i ytre eksos inngang å lyddempern? Eller KUN inn i svanehalsen? La det ligge (å "tørk" ca et døgn") også tenne det på dagen etter?...
VIDERE: La det brenne ferdig også spyle det med vann etc. etterpå? Også Bare sette det på sykkern å vips den er som ny?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Haha, sleipt!doffern89 wrote:liten stgg fleip fra min side...
men neida skal ikke skylde på noen... skal vurdere å få naboen til å gjøre det.. hehehe.....

men jeg og en kompis gjorde for litt siden, det smalt ikke ihvertfall, det bare brenner!
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
det ble geit egentlig.. det kom ut masse koks!doffern89 wrote:hva ble resultate når du brente annlegget a?
Får foresten arrow annlegget til uka. Bytter det ut mot gianelli annlegge jeg har nå. Arrow skulle vist være hakket bedre uten putrelyd. Litt "grovere". + bedre aks.

arrow skal vel være et edre anlegg. men du bør pusse det ned etterhvert å lakke det svart (med varmebestandig lakk)
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Bruk orginal anlegget, det gir deg mest ytelse i både acc og toppfartca(2) wrote:det er en grei pris, men for all del, se på bilder av anlegget først..doffern89 wrote:Yo folkens, får muligens kjøpt ett annlegg brukt på en 2001 modell. Sikkert kjøpt da også. Men han skulle ha 1900 (+ han betaler porto).
Hørtes det ut som en ok pris?
Effektannlegget er vel like effektivt om det våkser på åra vel?
Har en kompis med arrow på Nsr, på lyddemeperen har popnaglene løsnet og "gravd" hull i karbonet, potten begynner også å ruste etter kort tid(det gjør vel de fleste eff.anlegg!)
men som sagt, spør om å få se bilder av det!
kjøre i speedo