NSR vs RS
Re: NSR vs RS
Slapp av, den blir nok ikke stengt, greia er at vi som har vært i 125-gamet en stund (Føler meg pro nå) har sett så utrolig mange diskusjoner om hva som er best, og det ender alltid med faren min er sterkere en din og du spiser bæsj-argumenter.
Drit i hva kompisen din sier og vær glad for at du har en fin sykkel.
Drit i hva kompisen din sier og vær glad for at du har en fin sykkel.
-
- MC: KTM 250 cross 03 mod
Honda NSR 99 mod - Location: Hokksund
Artig diskusjon. Allerde side 2 og ingen har kommet med et enest argument angående topic. Helt herlig 

-
- MC: Starway CL-125 3 2001
skygg av banen! chopper tar alt!
der...fårnøyd?

der...fårnøyd?

Chu lan Starway cl125-3 2001 Mod
"La oss nå føre en fredelig samtale ved dette bord."
Jessheim Videregående skole-Veien videre.
Pyser hele gjengen. Ingen med NSR tør å svare, for dere vet dere blir banka ned i støvlene i slike diskusjoner som dette.
NSR går dårlig som FP. Dessuten er det ytterst få personer som faktisk har en 100% FP NSR fordi det er så mye arbeid.
RS går bra som FP. Ikke mye som skal til for å få den FP. Bare den elektroniske eksosventilen som koster litt.
NSR går dårlig som FP. Dessuten er det ytterst få personer som faktisk har en 100% FP NSR fordi det er så mye arbeid.
RS går bra som FP. Ikke mye som skal til for å få den FP. Bare den elektroniske eksosventilen som koster litt.
Hjelper ikke å kjøre den raskeste sykkelen om du er en jævla idiot..
-
- MC: Starway CL-125 3 2001
og der var vi igang...... 

Chu lan Starway cl125-3 2001 Mod
Neineinei, dette handler ikke om mc i det hele tatt. Dette har med å gjøre at jeg syns Bonnis er en jævla fjortis. 
Koz og klemz Erlingz

Koz og klemz Erlingz
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Go erling!
Selv om jeg synnes RS er en tiiii ganger råere sykkel en NSR, men jeg tror faktisk jeg hadde kjøpt meg en NSR om jeg skulle velge nå og begge var dønn nye og strøkene. Rett og slett forbi honda er kvalitet, noen desverre aprilia på langt nær er, litt kvalitet. Men holder slett ikke følge med Honda. Så jeg er drit lei skruing, og hadde kjøpt en NSR om det stod mellom de to. NSR er en veldig god sykkel og kjøre også, ikke minst sitte på med! To deilige sykkler er de.

Selv om jeg synnes RS er en tiiii ganger råere sykkel en NSR, men jeg tror faktisk jeg hadde kjøpt meg en NSR om jeg skulle velge nå og begge var dønn nye og strøkene. Rett og slett forbi honda er kvalitet, noen desverre aprilia på langt nær er, litt kvalitet. Men holder slett ikke følge med Honda. Så jeg er drit lei skruing, og hadde kjøpt en NSR om det stod mellom de to. NSR er en veldig god sykkel og kjøre også, ikke minst sitte på med! To deilige sykkler er de.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
-
- MC: KTM 250 cross 03 mod
Honda NSR 99 mod - Location: Hokksund
Toppfart er ikke alt Bonnis. Fordet om NSR går 10-15 km/t saktere enn RS så betyr ikke det at NSR er dårlig.
Lavere fart er ikke synonymt med dårlig.
Kan nesten ikke sammenlikne en 07 RS med en 03 NSR heller. Der har Aprilia fortsatt i utviklingen, mens Honda har stoppet.
Kan nesten ikke sammenlikne en 07 RS med en 03 NSR heller. Der har Aprilia fortsatt i utviklingen, mens Honda har stoppet.
ErlingSG wrote:Hjelper ikke å kjøre den raskeste sykkelen om du er en jævla idiot..

kvalitet og pålitelighet er viktigere enn 15 km/t toppfart
går ikke så fort om man ikke får start på motoren

Stemmer veldig godt det. Derfor de som kjører NSR kjører NSR, og ikke RS.ErlingSG wrote:Hjelper ikke å kjøre den raskeste sykkelen om du er en jævla idiot..
Aprilia er minst like god kvalitet som Honda vil jeg si. Har du erfaring med dem begge?Mantis wrote:Go erling!![]()
Toppfart er så absolutt ikke alt. Kjøreegenskaper er minst like viktige. Aprilia RS har dem begge.Honda_NSR wrote:Toppfart er ikke alt Bonnis. Fordet om NSR går 10-15 km/t saktere enn RS så betyr ikke det at NSR er dårlig.
NSR er ikke en dårlig lettsykkel, men den er ikke like bra som RS.
Der er vi enige, bare at RS har mer enn 15km/t som toppfart, i motsetning til NSR.O_o wrote:kvalitet og pålitelighet er viktigere enn 15 km/t toppfart
Får man ikke start på motoren i en RS, er den tom for bensin.

Jeg ser jo i siganturen din at du er en solt eier av en aprilia rs, men hvorfor må du dra inn syklene?
-
- MC: Honda NSR 125
1998 modell - Location: Foldnes
Jeg er altså noob som få noober.
FP ?
FP ?