Page 2 of 4

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 19:42
by Pollti
Litte granne.

Qte
Stemmer! lettsykkler fra derbi,rieju,yamaha,aprilia o.s.v er produsert i et land hvor folket ikke greier å sette sammen en sykkel skikkelig.
Uqte

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:05
by hzl
Japan er best på sykkler og biler. De kan en ting og det er å laga bil og sykkel

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:28
by alexanderyi
hzl wrote:Japan er best på sykkler og biler. De kan en ting og det er å laga bil og sykkel
Innenfor MC, mulig, men når du kommer til bil så er nok tyskerene bedre etter min smak.. Audi, Volkswagen, BMW, Mercedes og alle de der.. Bare NICE :D

MEN skal ikke nekte for at det er mange råe japser! har en tideligere nabo med en RÅ Honda Prelude Type S ( nei ikke Type R)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:35
by alexanderyi
er ikke dårlig det.. så vidt jeg veit, så er vel BMW sine motorer og understell en av verdens beste? :-k

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:40
by AndyNsR
Må vel tilføye at Toyota er verdens største bilprodusent, og de er fra landet med de skeive øyer! :P Men personlig liker jeg tyske biler som Audi, VW, Mercedes (Porsche) osv. Kanskje litt mer classy enn den gjennomsnittlige Toyotaen :)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:46
by alexanderyi
Toyota oxo er veldig bra.. men etter å ha sett Hiace(tror det skulle være riktig) så har de sunket litt etter mitt syn :roll:
men jeg er 100% enig at fks. supra, celica, avensis osv er fine biler!

Mye offtopic nå :-#

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 20:50
by crab
TYSKER! M3, M5, S2, RS2, S4, RS4, S6, RS6, osv ;p
men en god supra, 200sx, skyline osv, er heller ikke å forakte ;)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 21:03
by alexanderyi
Helt enig :)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 21:47
by R6-freak
Toyota er stygge biler :roll: eller, Sportsbilene er litt porno :D

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 07 Nov 2007 22:59
by olsen.no
Maverick wrote:Det visst en del feil med elektronikken på GPR, etter hva jeg har hørt.
ok;P heldigvis har jeg kick:P elektronikken min har alltid holdt seg iorden:P bortsett fra at tenningslåsene min blei mongo:P den byttet jeg bare da;D men det er sikkert mye forskjell fra moped til lett og noen er nok heldigere enn andre:D

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 08 Nov 2007 08:25
by AndyNsR
Kompis av meg har en Derbi SM, 50 ccm og han ble nødt til å bytte alt av ektronikk og ha overhaling på det. Kosta han en del på verksted...Blinlys, kjørelys, bremselys - nok av ledninger ;)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 08 Nov 2007 13:57
by Honda_NSR
Jeg slenger meg på "bil-tråden". Tyske biler er råe og stilige de, men de er absolutt ikke billigst når ting blir ødelagt.. Og det skjer oftere enn på japsebiler... Jeg leste en sånn undersøkelse og der lå de japanske bilene høyt oppe, og de tyske langt nede.

Derfor jeg kjører Honda ;-)

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 08 Nov 2007 14:54
by alexanderyi
Ja.. tyskere er dyre på de fleste måter...

btw, hvilken honda har du? prelude, accord, civic eller crx? regner med at det er en av de.. :P

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 08 Nov 2007 15:36
by AndyNsR
Lurer kanskje på om han mente Honda NSR? hehe :p

Re: NSR Vs GPR Racing

Posted: 08 Nov 2007 16:01
by olsen.no
AndyNsR wrote:Kompis av meg har en Derbi SM, 50 ccm og han ble nødt til å bytte alt av ektronikk og ha overhaling på det. Kosta han en del på verksted...Blinlys, kjørelys, bremselys - nok av ledninger ;)
hmm, det var da rart:P aldri hørt om none som har hatt så mye feil på derbien sin her jeg bor. er en god del derbier her da;D men hvorfor gjorde han det på verksted?:P e jo en kose jobb med sånne ting;) har en kompis av meg som hadde en furia, der hjalp jeg han å bytte ledningsnette fordi det hadde tatt fyr, eller ledningene hadde blitt brent for å si det sånn:P er en derbi gpr 125 her. kan si at den er perfekt, vært kjørt en god del med. han har ikke hatt noe problem med startern. eneste problemet han har hatt va at gass wiren plutselig røyk:P