Hillclimb
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Trodde han skulle opp en bakke, ikke bortover et grustak 

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
varierer litt på bakkene, men den som vi kjørte på i helga hadde det lønnt seg med full spiker med en gang, mistet du litt fart i bakken var det over..
det med grep er faktisk et problem fordi bakkene har så forskjellig underlag.
blir flere bolter i bakdekket til neste gang. Har ca 90 m8 bolter i bakdekket nuh, skal minst dobbles. Til neste sesong turbo og bredere dekk med enda flere bolter
Noen som har siste bike forresten? Reportasje om hillclimb i sverige der..
det med grep er faktisk et problem fordi bakkene har så forskjellig underlag.
blir flere bolter i bakdekket til neste gang. Har ca 90 m8 bolter i bakdekket nuh, skal minst dobbles. Til neste sesong turbo og bredere dekk med enda flere bolter
Noen som har siste bike forresten? Reportasje om hillclimb i sverige der..
jupp har det jeg..foresten bruker du kjøre åkerdrag? de har det på frosta å på byneset om høsten her i trøndelag arti å se på... en på jobben har mont et bildekk (sånn som står på offroad biler ikke lov til å bruke på vei å med bolter i det) å skal ha sykkelen ferdistilt til da, han var egentlig tenkt seg til dudes i helga men ble ikke færdig.
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Hei alle sammen. jeg er ny her og kolegan til vega.
Har kjørt hillclimb i mange år så kan nok svare på en del om noen lurer på noe. Har bygd ny sykkel i år så det har vert lite kjøring. blir testing til høsten. Må prøve å slå gammel rekorden på 120m på 4,8 sec. Jeg har bygd stort sett alt selv, en del prototyp greier men ellers deler fra cagiva og kava zxr 750r. Denne sykkelen er 20cm kortere så jeg håper på litt bedre marktrykk. jeg har mer tro på teknikk og kraftoverføring til bakken i stede for et stadig jag etter flere hester. Er vel derfor jeg har skandinavias råeste bakhjul og
Grattis med jomfru turen adonis.
Har kjørt hillclimb i mange år så kan nok svare på en del om noen lurer på noe. Har bygd ny sykkel i år så det har vert lite kjøring. blir testing til høsten. Må prøve å slå gammel rekorden på 120m på 4,8 sec. Jeg har bygd stort sett alt selv, en del prototyp greier men ellers deler fra cagiva og kava zxr 750r. Denne sykkelen er 20cm kortere så jeg håper på litt bedre marktrykk. jeg har mer tro på teknikk og kraftoverføring til bakken i stede for et stadig jag etter flere hester. Er vel derfor jeg har skandinavias råeste bakhjul og

Grattis med jomfru turen adonis.
Last edited by SS-R on 18 Jul 2005 01:39, edited 2 times in total.