Prisliste på lappen!
-
- MC: Yamaha Yzf 600 Thundercat
Endelig kjøpt egen mc
Så blir det oppkjøring kansje mars, så jippi, brain trottle
Re: Prisliste på lappen!
Kansje en ikke har den beste opplæringa i Polen, men den virkelige opplæringen i Polen er på veien etter du har fått lappen. Politiet er de verste råkjørerne, kjører i 140km i 70 sone uten sirene, pluss forbikjøring av 2 biler i en sving med motkommende kjøretøy, dette er bare en forsmak hva polen har å by på. Smalt veinett og mye biler, blir bedre og bedre med EU og Fotball vm i Gdansk.
-
- MC: Yamaha Yzf 600 Thundercat
Endelig kjøpt egen mc
Så blir det oppkjøring kansje mars, så jippi, brain trottle
Hvis du tar utgangspunkt i den kjøreskolen jeg tar, så kan jeg love deg at en kjørelærer må gå igjennom alle punkter før en får ta sikkerhetskursene, og det må regnes med en del timer.
Bare totalen av oppkjøringsbiten, ligger mot 4000kr.
Sikkerhetskursene 7000-9000kr.
Slipper teorikurset og teori eksamen som er det egentlige. Andre tider nå, men jeg er glad til jeg får god opplæring, det river at det koster, trenger ikke å betale seg ihjel heller for god opplæring. Viktigste er å kjøre mest mulig, helst 50 timer. Før en setter foten på kjøreskolen så en får det litt i blodet.
Bare totalen av oppkjøringsbiten, ligger mot 4000kr.
Sikkerhetskursene 7000-9000kr.
Slipper teorikurset og teori eksamen som er det egentlige. Andre tider nå, men jeg er glad til jeg får god opplæring, det river at det koster, trenger ikke å betale seg ihjel heller for god opplæring. Viktigste er å kjøre mest mulig, helst 50 timer. Før en setter foten på kjøreskolen så en får det litt i blodet.
- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Jeg betalte en pakkepris på 12 000kr eller noe deromkring på tunglappen husker jeg, og fikk faktisk tilbake 1500 kr eller noe, så kom på rett over 10 000kr.
Men dette var i 2005 da (faen å tida flyr
). Men nye regler var iverksatt (banekurs, sikkerhetskurs etc.)
Men dette var i 2005 da (faen å tida flyr

Road Rider c" ,)
Har aldri sett politi i 140 uten sirene, men ja det er en helt annen kjörekultur her nede.Pizzafordi wrote:Kansje en ikke har den beste opplæringa i Polen, men den virkelige opplæringen i Polen er på veien etter du har fått lappen. Politiet er de verste råkjørerne, kjører i 140km i 70 sone uten sirene, pluss forbikjøring av 2 biler i en sving med motkommende kjøretøy, dette er bare en forsmak hva polen har å by på. Smalt veinett og mye biler, blir bedre og bedre med EU og Fotball vm i Gdansk.
Det er nok fristende å betale 2 lapper for A og 4 lapper for lastebil, men så ville jeg nok kontaktet en kjöreskole i Norge etterpå og fått noen oppfölgingstimer slik at de kunne undervist meg på punkter polsk kjöreundervisning ikke er tilstrekkelig.
- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Hæ?! Vurderer folk å ta lappen i Polen?!
Hehe er det safe da 

Road Rider c" ,)
Det er nok kun aktuelt for nordmenn som allerede bor der nede og f.eks studerer.
Men i og med at dette en en tråd om priser så er det jo interessant å se prisforskjeller.
Men i og med at dette en en tråd om priser så er det jo interessant å se prisforskjeller.