Trenger virkelig hjelp med teoriprøva til Lett mc

Prat om lett MC.
Robinm93
MC: Har en Dealim Roadwin. Fin sykkel god å kjøre og veldig behagelig å sitte på. Har ikke gått så mye når eg kjøpte den. Har ikke fått lappen ennå.

Re: Trenger virkelig hjelp med teoriprøva til Lett mc

Post by Robinm93 »

Det koster 30kr på teoritentamen.no da kan du sitte og ta så mange prøver du vill i 24t, er virkelig verdt det, du betaler med mobilen :D[/quote]

Er de nesten de samme spørsmålene då?

Du som har tatt den?
carboy

Post by carboy »

Robinm93 wrote:Det koster 30kr på teoritentamen.no da kan du sitte og ta så mange prøver du vill i 24t, er virkelig verdt det, du betaler med mobilen :D
Er de nesten de samme spørsmålene då?

Du som har tatt den?[/quote]

Det er så klart ikke de samma spør. men det er i samma kategorien, vis du klarer den uten 0 feil og leser i boka masse, så er jeg 98% sikker på at du klarer prøva, vis ikke skal jeg spandere soft is på deg :D
-Carboy-
carboy

Post by carboy »

Du kan ta så mange A1 prøver på den sia i hele 24t så kjøper du den ei uke før du skal ta prøva og kjøper den dagen før du skal ta prøva, også tar du den mange ganger så du har 0 feil så er du klar :D
-Carboy-
Robinm93
MC: Har en Dealim Roadwin. Fin sykkel god å kjøre og veldig behagelig å sitte på. Har ikke gått så mye når eg kjøpte den. Har ikke fått lappen ennå.

Post by Robinm93 »

carboy wrote:Du kan ta så mange A1 prøver på den sia i hele 24t så kjøper du den ei uke før du skal ta prøva og kjøper den dagen før du skal ta prøva, også tar du den mange ganger så du har 0 feil så er du klar :D
Det var vel egentlig det eg lurte på. Samme katogori.
carboy

Post by carboy »

jepp samme kategori, hadde vært dumt om det hadde vært samma spørsmål:P
-Carboy-
Robinm93

Post by Robinm93 »

carboy wrote:jepp samme kategori, hadde vært dumt om det hadde vært samma spørsmål:P
Det går vel ikke helt. De endrer de vel litt, og har sikkert jevelig mange spørsmål. Son at vi ikke skal klare det for at vi har funne svaret når vi størk tidligere.
Zarrar

Post by Zarrar »

Er det noen som har 333 spm boka?
ønsker å kjøpe.
bengtern
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

Post by bengtern »

bruk lang tid og gå tilbake flere ganger og se over! og endre hvis du finner ut at det er feil:P jeg måtte det funka bra.
strøk på mitt første forsøk jeg også, pågrunn av at jeg brukte alt for liten tid på prøva! heldigvis er det bare ei teori prøve, så er du ferdig! heldigvis ikke noe teori til overgang til tung :D
Nå:Gsx-r600 k8
Post Reply