Dette høres ut som et prosjekt man gjør for å teste om det går, snarere enn noe som virker fornuftig. Kjøp deg en 125 cc istedenfor du. For de kronene der for du nesten en brukt Vespa ET4 125 som gir deg nok fartsressurser til å trekke på smilebåndet

Du kan i tillegg få en 180 cc sylinderkit til den, og da kommer du uansett først ut av lyskrysset

Du må nok tyne den scooteren din i flere minutter før den turboen får nok fart på seg, men når det først skjer blir det sikkert fart på'n

Mvh Martin Ellingsen (
maelling@gmail.com)
Nå:
1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE