Og takk forresten!

Får se om jeg tar en tur på torget etterhvert.Deauville00 wrote:Kjørte der jeg og, både med bil og MC.
Jeg kjørte MC hos André. Flink og hyggelig person!
Nå blir du vel og se på torget? Bare å komme å hilse på hvis du ser meg der.
Ja, vi var også på Eikås, det var faktisk veldig kjekt og nyttig.Cosmo wrote:Jeg hadde en hel dag med obligatorisk kjøring på go-cartbanen Eikås utenfor Bergen. Visstnok helt nytt da jeg tok lappen. Det var faktisk den mest verdifulle delen av opplæringen etter min mening.
Er forøvrig glad jeg kjørte opp før de begynte å praktisere disse vektreglene. Jeg veier selv rundt 90kg, og sensoren jeg hadde var større enn meg. Den ekvipasjen hadde aldri sluppet igjennom nåløyet i dag
Jeg er godt over 90kgCosmo wrote:Jeg hadde en hel dag med obligatorisk kjøring på go-cartbanen Eikås utenfor Bergen. Visstnok helt nytt da jeg tok lappen. Det var faktisk den mest verdifulle delen av opplæringen etter min mening.
Er forøvrig glad jeg kjørte opp før de begynte å praktisere disse vektreglene. Jeg veier selv rundt 90kg, og sensoren jeg hadde var større enn meg. Den ekvipasjen hadde aldri sluppet igjennom nåløyet i dag