Hvor mye jobb er det å bytte fra effektanlegg til orginalt?

Prat om tung MC.
PerTore
MC: 1997 Kawa ZX6R Ninja
1995 Audi S6 Stv. Solgt
2006 Audi A6 2,7Q Avant

Re: Hvor mye jobb er det å bytte fra effektanlegg til orginalt?

Post by PerTore »

Ja der har du den, reell. Dette er prosedyren. Synes husken min var ganske bra, er tross alt 5 år siden jeg sluttet med EU-kontroll. =D> . M.a.o. møter du en stut i uniform med en noe tilfeldig omgang med støymåler, er det bare og spørre høflig om måleprosedyren hans(/hennes) er i.h.h.t punkt 8.1.1 i kontrollveiledninga for pkk, så blir han(/hun) vel noe rar i oppsynet...
Let the good times roll.
Livet det er Kawa-grønt!

Min rallyblogg: http://pertoresblogg.blogspot.com/
Borg
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700

Post by Borg »

AJ_Twin wrote:Borg,
du må gjerne vise oss bilder av Fazer'n med de nye pottene om du ikke allerede har lagt dem ut...? ;-)
Selv har jeg montert Laser Duo-Tech på TDM'en og er fornøyd med dem :smt003
La ut noen bilder i bloggen da jeg monterte dem men bloggen min er jo støvet ned langt bakimellom :o

Du kan jo se hvordan det ble her...

Devil potter til FZ6 2007 mod
Darth MToffy
MC: Yamaha FZ6S 2004mod

Post by Darth MToffy »

Borg wrote:
AJ_Twin wrote:Borg,
du må gjerne vise oss bilder av Fazer'n med de nye pottene om du ikke allerede har lagt dem ut...? ;-)
Selv har jeg montert Laser Duo-Tech på TDM'en og er fornøyd med dem :smt003
La ut noen bilder i bloggen da jeg monterte dem men bloggen min er jo støvet ned langt bakimellom :o

Du kan jo se hvordan det ble her...

Devil potter til FZ6 2007 mod
Det der så rett og slett gromt ut!

Hvordan blir det med garanti på sykkelen når man setter på slik bling-bling(for både blikk og hørsel =D> )? Siden du har en S2 så er det jo en relativt ny sykkel....
Fizzeren er her! Me happy, me very happy!
Borg
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700

Post by Borg »

Darth MToffy
Anlegget er godkjent for sykkelen, men har riktig nok ikke vært på biltilsynet så det er vel ikke street legal før det er gjort. Yamaha her i Stavanger selger Akraprovic med nye sykkeler om man ønsker og har ikke hørt noen som har hatt problemer pga slipon. For en stund siden ble det jo også lov å bruke uorginale deler, gjaldt i hvertfall bil, uten at det skulle påvirke på garantien.
Ser ikke på det som noe problem

AJ_Twin
Sykkelen lever opp til forventningene ut fra pris og klasse. Alt jeg forventet meg.
Nå liker jeg litt aktiv kjøring og skulle gjerne hatt litt mer kraft over hele rekka. Har hatt den på bane og syntes den blir litt daff for banekjøring men jeg har mye å lære så det er gøy uansett. Hadde jeg vært snill gutt hadde den holdt i massevis :oops:

Skrev dette på Bixx.no her om dagen
"FZ6 er faktisk ganske alene i sin klasse.
Da jeg kjøpte min FZ6-S2 var det den eneste 600 med rundt 98 hester, halvkåpe for å ta av for vinden samt en god sittestilling som ikke blir for spiss.
Nogelunde like sykkler blir:
1) Honda CBF og Suzuki GXF, disse har halvkåpe men 20 HK mindre
2) CB600F med 98 hk men nakensykkel, samme gjelder Z750 og GSR600.
FZ6 er rett og slett den eneste som har alt."

Så... må nok si meg fornøyd ja :D
Post Reply