Såvidt jeg husker så selger moto her på forumet slike kjøreramper for å få sykkelen på henger etc.icemanx wrote:men lurer på hvordan det blir å få den oppi hengeren da..

Såvidt jeg husker så selger moto her på forumet slike kjøreramper for å få sykkelen på henger etc.icemanx wrote:men lurer på hvordan det blir å få den oppi hengeren da..
Stjeler denne litt jeg,Lølle wrote: Jeg har en stropp med egne hemper for styreholkene slik at man kan stroppe styret,
Muligens ikke det du spør om, men biltemas spennestropper med plastbelagte kroker er veldig bra til å huke fast i styret og trekke ned på hver side.VrooMM wrote:Stjeler denne litt jeg,
Noen som vet hvor man får kjøpt slike stropper som er ferdig laget for og feste i styret?
Jeg kjøpte mine på Motorport oslo for 3 år siden.VrooMM wrote:Stjeler denne litt jeg,Lølle wrote: Jeg har en stropp med egne hemper for styreholkene slik at man kan stroppe styret,
Noen som vet hvor man får kjøpt slike stropper som er ferdig laget for og feste i styret?
Grensa for når det skal være brems på hengeren står i bilen vognkort.icemanx wrote:er vel 750kg som er grensa for at det skal være brems på hengeren ? og er 80km/t som er grensa før det ?
Mjæ, etter en del turer med sidevesker er erfaringen at «noe under» doesn't quite cut it ... begynn i såfall med gaffa-tape innerst, men prøv heller å feste stroppene i ramma. Mulig lakken på tanken er litt mer robust enn plastikken i rompa, men ...icemanx wrote:får i såfall bare legge noe under stroppen så lakken ikke slites av...