Det er en stor tourbuss med alt for mye dill og duppeditter. Bare for at det er 2 hjul på den kvalifiserer ikke dette til motorsykkel hehe
Men smaken er som baken, delt i to
PS! passerer du midten, kan du ramle ned i dritten
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg kunne godt tenkt meg en GW, men valgte heller å importere en Voyager. Den er lettere, har noe tilnærmet halvsportslige kjøreegenskaper, har mye mindre dilldall, og er mer økonomisk.
Mine grunner for å kjøpe en stor tourer er at jeg kjører litt mer enn rundt kvartalet når jeg legger ut på tur. Og når det gjelder komfort og langtursegenskaper er det ingenting som kan måle seg med en turbuss-mc. Så enkelt er det. 80-100 mils dagsetapper dag etter dag er ingen problem. Og om man tar med seg 50 kilo bagasje fra eller til spiller ingen rolle. Uslåelig til mitt bruk.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Jalmar wrote:Jeg kunne godt tenkt meg en GW, men valgte heller å importere en Voyager. Den er lettere, har noe tilnærmet halvsportslige kjøreegenskaper, har mye mindre dilldall, og er mer økonomisk.
Mine grunner for å kjøpe en stor tourer er at jeg kjører litt mer enn rundt kvartalet når jeg legger ut på tur. Og når det gjelder komfort og langtursegenskaper er det ingenting som kan måle seg med en turbuss-mc. Så enkelt er det. 80-100 mils dagsetapper dag etter dag er ingen problem. Og om man tar med seg 50 kilo bagasje fra eller til spiller ingen rolle. Uslåelig til mitt bruk.
No er kanskje en R sykkel litt ekstrem, men jeg har over hodet ingen problem å kjøre 60 - 70 mil på en dag med min ducati!! gjorde dette senest i går!
Men komforten kan jo ikke sammenlignes, å noen trenger mere komfort enn andre. pga lidelser osv. Ikke at jeg sir du har noen lidelse, men mange sliter med dårlige knær, rygg, nakke osv!
Bagasjen er det heller litt vannskelig med på min hehe. Men det er nå slik! Heldigvis er det ikke alle som liker samme syklene, slik at vi har ett stort mangfold der ute!"
Men min personlige mening er at en GW er noe av det styggeste du får på 2hjul!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Det går fint å kjøre en tur på f.eks. 100 mil med en hvilken som helst sykkel. Det har jeg gjort med flere forskjellige sykler. Men det å gjøre det dag etter dag i ei uke eller to, er noen hakk verre. Når jeg reiste Nordover tidligere i år blei det noen dager i strekk med lange dagsetapper, men det var allikevel ikke noe problem å kjøre Skibotn-Oslo uten overnatting den siste dagen. Det hadde jeg aldri klart med en "ligge-sykkel". Men det viktigste er jo at man velger den sykkelen som passer best til sitt bruk.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Ja veldig godt poeng. Hadde nok ikke klart mange dager med lange etapper selv. Å da er jeg ung å sprek hoho....tog du an!?
Ja viktigste er å finne sykkelen til sitt bruk, men dette sporer veldig av føler jeg
Kanskje det som var meninga ? *plystre*
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg syns jo i utgangspunktet at det er en avsporing hvorvidt en sykkel er fra det ene eller det andre landet. Så lenge kvaliteten er bra og egenskapene man søker er på plass. Er man fornøyd selv, så spiller det ingen rolle.
Alder har mye å si på toleranse for lange etapper. Dessuten er det lettere å trekke campingvogn med en stor touringsykkel.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
R6-freak wrote:skjønner ditt poeng?
Selv om sykkelen er bygd i statene så er den jo ikke amrikansk. Så lenge merket ikke er fra usa så er den ikke en amrikansk sykkel! Merket er honda altså japansk.
Skal du ha en sykkel som er amrikansk så kjøp en da vell! Honda er Honda!
Edit: et spørsmål til, hvorfor er det så jævlig viktig for deg at GW er amrikansk?
Om dine foreldre er svenske, men du blir født og lever hele livet ditt i Norge, er du norsk eller svensk da?
De er ikke svenske. Men, hadde begge mine foreldre vært svensk så hadde jeg jo vært en svenske.
er jo ingen afrikanere som kan kalle seg norsk heller uansett om de er født her.. Blir jo ikke noe nordmann forde!
Enkelt og greit
Hvor mange generasjoner tilbake teller? Hvorfor akkuat en? Kanskje vi heller skal si at det er ingen grenser for tilbakevirkning? Det er jo det sikreste. Og da er vi vel alle afrikanere?
For min del er jeg tilhenger av å følge statsborgerskapet. Og da er GW USAnsk.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."