Ja det er faen meg bare å stille, for dette blir sjelden morro tettpakket i en fantastisk helg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
mja .. Tror jeg har en dårlig hånd på kjærring og onger hånden. Skal visst avgårde lørdag, via Bergen. Også har jeg visst vært i Madagascar, dersom jeg trenger en påminner om det, kunne noen meg fortelle
Men er kjøring på gocart banen på Årabråt på fredag. Det er så nært at jeg tenker at jeg kan få med meg ..
Fikk tømt en tank i gårkveld. Tysvær til Hervik, så Nedstrand og retur over Tysvær igjen (pluss diverse avstikkere på veien). Fikk til og med lekt litt med en motard av noe slag. Dessverre kun få mil, vi burde jo nesten ha utvekslet nummer. Mulig han prøvde å kjøre fra meg, ikke helt sikker
Takk for påminnelsen, var meninga jeg skulle kjøre der sist sesong men ble helt glemt ut. Ellers lufta jeg også KTMen i dag før jeg skal på jobb. Turen gikk fra Sevland-Kopervik-Sund/Skår/Kvalavåg-kopervik-"Austra siå" og så hjem igjen. Fant ut i dag morges at map switchen min under setet hadde stått på "Soft" og ikke sport. Skal si det ble mere liv. [emoji1551]
Hyl ut om du vil ha selskap rundt der en dag da!
Den switchen er kun for gassrespons, er full gass på full gass uansett. Liker standard best selv. For slapp på soft og for "på an" på ræcing.
Hedmark på familietur, men motarden er med for litt avreagering på kveldstid! Grusdekkene ligger igjen hjemme, men trenger uansett å slite ut contiattackene så tenker det blir litt grus uansett. Får se på det som gjørme øving. Regner med det blir glatt
Tob wrote:Holder til på Sølen nå. Elvdal (fv581) var kveldens luftetur (rundt engeren, hvor jeg forøvrig fikk testet ca toppfarten. Busa veier altså ).
Ser lovende ut dette her Tob
Har vært noen turer på Sølen, men uten sykkel. Skal nedover i september og teste ut litt grusveier ifm annet oppdrag
Mulig jeg må ordne meg et tilhenger alternativ jeg også ettersom jeg har noen turer som går kun fra "A til Å" med muligheter for kjøring fra en basecamp noen dager.