Er det FRP man skal stemme ?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
lassie
MC: 08 HD Fat bob

Post by lassie »

Gixxerman wrote:Bestefaren til en kompis har faktisk akkurat en slik. Vært ombord i den når den lå på brygga en gang. Seriøst ! Hva skal man med noe sånt :lol:
Hva man skal med sånt? Jeg kan tenke meg mange ting. Ta noen år fri og reise nedover europa. Er plass til å ta med mc-en og :)
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:Det er nettopp hva bestefaren hans bruker den til. Han bor nesten i den. Drar mye langs norskekysten, til England, til Frankrike osv. Bruker den veldig mye. Har jobbet innen shippings så han har en grei pensjon/porsjon med penger til bens kan du tro. Eller var det diesel... ehm, husker ikke etter alt dette frem og tilbake styret nå ikveld. Skål :lol:
Kanskje han har forhandlet seg til en gunstig "bunkers-avtale",da? :lol:
Skjønner at det er promillen som er motivasjonen for ditt "forfatterskap" i kveld! :smt030
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Winalot

Post by Winalot »

Ser ikke for meg at jeg skulle padle nedover Europa med motorsykkelen bakpå :-s

Bare så det er sagt så er kano et særdeles dårlig farkost når du ikke eier balanse :oops:
Image
lassie

Post by lassie »

Bakpå? Den får du plass til inni den. Kano har jeg hatt, der er balanse en god ting ja...
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Winalot wrote:Ser ikke for meg at jeg skulle padle nedover Europa med motorsykkelen bakpå :-s

Bare så det er sagt så er kano et særdeles dårlig farkost når du ikke eier balanse :oops:
Det er med kano,som med motorsykler! Det finnes to typer brukere av begge deler. De som har veltet, og de som ikke har gjort det enda......... Jeg hører til den første kategorien i begge "grener". :lol:
-Pogo
;)
Winalot

Post by Winalot »

jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg :) Men inni duger sikkert flott det :wink:
Image
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Fiks et tilhengerfeste på bike'n,og et drag til å feste på kanoen. Da har du en stor og romslig tilhenger til pargas'et med ei transport-tralle under kanoen! :P
Image
-Pogo
;)
lassie

Post by lassie »

He he, en mc hengende i davider bak ville jo vært helt greit det, men saltvann er kanskje ikke det beste... :)
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

lassie wrote:He he, en mc hengende i davider bak ville jo vært helt greit det, men saltvann er kanskje ikke det beste... :)
Pocketbike,kanskje? :lol:
-Pogo
;)
lassie

Post by lassie »

Ja, eller noen av disse nye mc-ene, plast tåler visst salt.. :)
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Å,ja. Jeg var mer bekymret for vannmotstanden,med en sykkel hengende på tvers bak kanoen....... #-o
-Pogo
;)
lassie

Post by lassie »

He he, ja da hadde jeg gått for en pocketbike ja :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Eller bare en Monster :wink:
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Pollti wrote:Jøss,skal vi drite i Europa Windsor :wink: :?: Tror det er litt dumt å fjerne seg fra Europa jeg. Vi er tross alt avhengig av Europa.
Man trenger ikke å ha samme politikk inne i landet, for å ha gode forhold til, og handle med europa.

AtW
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Winalot wrote:Hva med la de rike få være rike uten at staten skal stjele pengene deres og de fattige få mulighet til å gjøre det bra? Hvis de ikke har egenskaper til denne muligheten må vi selvfølgelig hjelpe dem! :wink:
Det som bestemmer folks velstand er hvor mye ressurser vi henter inn, det teknologiske nivået, som bestemmer hvs vi får ut av ressursene, og fordelingen av disse. Om man antar de to første er noenlunde like, så vil mer ressurser til de rike, føre til færre til de fattige, er ikke værre enn det. En relativt jevn inntekstnivå fører til en lykkligere befolkning og lavere nivå av kriminalitet.

Personlig vil jeg kasnkje virke litt ekstrem, da jeg baserer mitt politiske syn på disse enkle tingne, bla liker jeeg ikke ting som ikke tilfører ressurser til samfunnet. Feks reklamebransjen, som er en unyttig bransje, aksjemeglere like så og bomringer, som er et sløs med tilgjengelige ressurser.

AtW
Post Reply