Mitoen er jo det råeste man får som 125.Joachim wrote:Nei, jeg skal absolutt ikke klage
Har du prøvd KTM'en? Tror den er morsom!!
Mitoen er jo det råeste man får som 125.Joachim wrote:Nei, jeg skal absolutt ikke klage
Nei, har ikke fått prøvd KTM'en enda. Den vil det nok være høy morofaktor med jasuperbaben wrote:Mitoen er jo det råeste man får som 125.Joachim wrote:Nei, jeg skal absolutt ikke klage
Har du prøvd KTM'en? Tror den er morsom!!
Takk, kikket litt på noen av deres tidligere bilder. My bra bilder og fin insiprasjonsuperbaben wrote:Renê Skaret (en av de beste motorsport fotografene i landet) har tatt de bilda som er tatt på avstand. De andre er det Bjørn Wahlberg som har tatt.S.L wrote:Hei. Kjempeflott sykkel du har, kan jeg spørre hvem som har tatt bildene du har av den på side 6?
Ja. Går hovedsakelig i bil, men har begynt å eksperimentere litt med portrettfoto samt at jeg skal prøve meg litt på mc-foto utover sommeren. Har hatt interesse for foto lenge men kjøpte speilrefleks for litt over ett år siden.superbaben wrote:Ja, Renê er kjempedyktig. Drivd med bilder til motorblader i 20 år tror jeg. Driver og tar bilder du også el?
Allways, schnuppasuperbaben wrote:Stemmer at de ble brukt i en reportasje i både Gatebil Børsen og Mc-Børsen.... Hehe! Du har jo sikra deg mange utgaver vel, Gixxer??Gixxerman wrote:Er vel MC-Børsen det
Bommar du inte lite nu? 1098 kostar drygt 250.000, det är 848 som kostar 199. Det är likadana bromsar på 1098 och 1098S, jag tippar det är samma på 1098R också. Kanske du tänkte på 848, som inte har monoblock?superbaben wrote:Tja...du får jo de i billigere utgaver. 1098 koster 199.000 og 1098S koster 299.000. Det er mye utstyr som skiller dem. 1098S har alt ôhlins og 3 kg lettere og andre bremser enn 1098en.
1098R'en er en klasse for seg. Den har 100 kubikk mer (selv om den heter 1098R). Den har traction controll, alt öhlins, gromme motordeler i titan (råder feks), får med potter i både titan og carbon. Kåpene er carbon (de koster 40.000 skal du kjøpe nye). Følger med racehjerne og ledningsnett . +++ Det er rett og slett en grom superbike nesten ferdig rigga...
Simen H wrote:Bilder???
Gratulerer så mye!!