se bort i fra dekalene og italienske flagget på setet.. lurer egentlig på om jeg vil ha ramma i svart også.. men det får bli til senere

kommer jo tross alt en vinter også..
Har du kræsja din Duc også?Ikke fått med meg det jeg.Hva skjedde?rerell wrote:998'an klarade sig relativt bra. Den står hos Løvaas för reparation.
Rusade ut en flock getter precis framför mig på rv45.Desmo-Dude wrote:Har du kræsja din Duc også?Ikke fått med meg det jeg.Hva skjedde?
Det er det som er ulempem med fine mc veierrerell wrote:Rusade ut en flock getter precis framför mig på rv45.Desmo-Dude wrote:Har du kræsja din Duc også?Ikke fått med meg det jeg.Hva skjedde?
Har du sett sykkelen min?Den har gullfarget ramme,svarte hjul og hvit hekk.Eneste forskjellen er at min er rød.Synes ikke at det ser så ille ut jegicemanx wrote:ang ramma.. det blir mye mye arbeid regner jeg med hvis den skal lakkeres, men synes det blir rart med svarte felger og gullfarget ramme.. blir så mange farger liksom
gul som sykkelen er, hvit bak på setet ( original monoposto ) , svarte hjul , osv..
men som sagt.. regner med at det er alt for mye arbeid å faktisk lakke opp ramma..