Kvinnefri sone her syntes jeg er greit jeg Ragnhild. Det er jaggu meg så mange damer i Pollti Heimen at halvparten kunne vært nok. Haus Gestapo ryddet i sakene mine så jeg måtte lese avisa med blindestokk i en uke. Alle vet jo at briller har både bein og vinger og å legge de i brillehuset bare forårsaker full forvirring

Så er det 3 egen produserte døttre og en adoptert som syntes at faderen måtte fornye garderoben så de dumpet alle klærne mine, hvilket gjorde det særs festelig å komme ut av dusjen

Det ante meg hva som foregikk etter å ha sett Kvinnegruppa Ottar med lattermilde tryner på kjøkkenet. Full fart ut i søppla med håndkle rundt magen så der gikk de 5 på. Hammere,tenger,sktutrekkere på evig vandring rundt i avkommets leiligheter. Og for ikke å snakke om lakk, maling og maleruller som forsvinner før jeg har kommet til kassa på Maxbo

Og Haus Gestapo er sinna fordi jeg har kjøpt stereo på loppemarked som skal innstalleres i garasjen og holder på å sette opp en gammel PC der og, det er visst riktig ille

Til og med båten har hun begynt å bry seg med. Jeg kan da ikke noe for at oppussing av den tar sånn tid når jeg bruker flere timer i året på leting etter klærne mine. Kvinnfolk !