Den Blå Tråden !!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Jalmar

Re: Den Blå Tråden !!

Post by Jalmar »

Du må nok rope på NoName for å få orden på dette! Han har et pressmiddel han kan bruke. Han kan bare true med å åpne damenes forum for oss gutta hvis ikke damene lar blåtråden være i fred. :twisted:

Hører du NoName??? Damene kupper tråden våres. :smt100
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Post by Pollti »

Ja. Selv om vi er interessert i damer så har de bare å holde seg borte fra denne tråden. Ellers blir det kozemoseoverdose-uten øl eller cignac- og sånn vil vi IKKE ha det !
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Å joda Pollti, er sånn vil du ha det.
Og er da ikke så mange kvinns på forumet, at du må begynne med kvinnefri sone?

Bruun:
Et sånt forum som dette fungerer som en utvida prat i garasjeporten, gjerne med en pils eller en kaffekopp. Og hvis du sjekker innleggene i denne tråden vil du se at mange av deltagerne har vært med siden forumet starta for tre år sida, og da er det rart om ikke vi blir litt kjent. Og med MC-folk er jo utrolig sosiale når de har parkert syklene, så da er det heller ikke rart at at mange av oss også treffes utenfor forumet. Skjer mye kommunikasjon og samkvem utenfor forumet, men MC-forumet er en fellesnevner som binder det hele sammen.
Og det er derfor forumet har fungert så godt hele tiden, og også derfor MC-24.no skryter av forumet. Ikke sant NN?
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Pollti

Post by Pollti »

Kvinnefri sone her syntes jeg er greit jeg Ragnhild. Det er jaggu meg så mange damer i Pollti Heimen at halvparten kunne vært nok. Haus Gestapo ryddet i sakene mine så jeg måtte lese avisa med blindestokk i en uke. Alle vet jo at briller har både bein og vinger og å legge de i brillehuset bare forårsaker full forvirring [-X Så er det 3 egen produserte døttre og en adoptert som syntes at faderen måtte fornye garderoben så de dumpet alle klærne mine, hvilket gjorde det særs festelig å komme ut av dusjen :shock: Det ante meg hva som foregikk etter å ha sett Kvinnegruppa Ottar med lattermilde tryner på kjøkkenet. Full fart ut i søppla med håndkle rundt magen så der gikk de 5 på. Hammere,tenger,sktutrekkere på evig vandring rundt i avkommets leiligheter. Og for ikke å snakke om lakk, maling og maleruller som forsvinner før jeg har kommet til kassa på Maxbo :-s Og Haus Gestapo er sinna fordi jeg har kjøpt stereo på loppemarked som skal innstalleres i garasjen og holder på å sette opp en gammel PC der og, det er visst riktig ille :roll: Til og med båten har hun begynt å bry seg med. Jeg kan da ikke noe for at oppussing av den tar sånn tid når jeg bruker flere timer i året på leting etter klærne mine. Kvinnfolk ! :roll: :roll:
ErlingSG

Post by ErlingSG »

:smt043
Kålrabi som kanonføde? :-k Må prøves..
Skulle gjerne ryddet opp, Pollti, men potetkanonen vi har ombord har ikke lang nok rekkevidde og innimellom torskehjertespising, skyting, hopping fra styrhuset og andre fornuftige aktiviteter her jeg ikke tid. Så vi får ta det igjen når jeg går i land. Noe som sikkert blir minst to uker til \:D/
Pollti

Post by Pollti »

Da venter vi på rapport om hvor du jevner Vestlandet paddeflatt om litt. :shock:
Jalmar

Post by Jalmar »

Nå er jeg tilbake fra Hardangervidda og Haugesund. Så nå skal det ryddes.

Ser at NoName ikke har kasta ut kvinnfolka fra tråden. :shock: Kanskje er NoName en tøffelhelt ????? :roll:

:lol:
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Ragnhild

Post by Ragnhild »

Syns han er en grei kar, han NN :smt061
Hvis han nå bare får ordna e-postvarselet, så hadde det blitt riktig så stas her :)
Image
Jalmar

Post by Jalmar »

NoName er smart tror jeg. Han ordner ikke e-postvarselet før alle kvinnfolka er ute av blåtråden. \:D/
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Post by Pollti »

Han kunne jo ordne e postvarsel som sier at de skal holde seg unna syntes jeg ! =D>
Jalmar

Post by Jalmar »

Han bør i hvert fall ordne slik at spinnesiden ikke får e-post varsel når noe skjer i blåtråden. Da kommer de i bøtter og spann for å spamme ned denne serriøse tråden. :roll:

Tror jeg går ut i garasjen og skifter olje på Gamle nå. Best å passe på mens man får lov. :shock:
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Post by Pollti »

Skal kveile opp skjøteledningen nå. Gearkassa ser bra ut. Gørra har ikke kommet ut gjennom sidedekselet så nå skal jeg prøve å kjøre til postkassa. Reineste langturen på 30 meter :shock:
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

triller du eller er motoren igang? hvis det ikke bråker eller lekker eller slutter å dra når du kommer fra postkassa så husk å stoppe før veggen da...så holder forstillinga flere turer også..selv om dette er spezial racer.
Ragnhild

Post by Ragnhild »

Vardet jeg trodde, NN kan når han bare vil \:D/
Image
Pollti

Post by Pollti »

Det ble mye å huske på mekker`n ! :-k Skjøteledning bruker jeg kun for å dra meg tilbake til utgangspunktet. :shock:
Post Reply