I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Tob wrote:Litt fra 'Grøvling in Madagascar'. Evt 'hillbilly 1 og 2: The movie'. Jobber enda med tittelen
[youtube][/youtube]
300 husky jeg kjører her. Liten ettermiddagstur
En sånn modelator må gjerne fikse linken min. Var visst vanskelig fra tlf dette ..
Toven, ikke se denne filmen
Dæven så gøy det så ut
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Thanks! Gjør litt vondt å tenke på å selge, må si det
Stadig noen mil igjen på dette, vel? Ble en liten runde idag også. Ser noen av kordene begynner å gi seg nå (fliser litt). Burde kanskje gi meg jeg også .. Venter stadig på nytt dekk da
Prøvde wd40 som kjederens her om dagen, da jeg hørte det var et så bra triks. Selv om jeg spylte godt etterpå ble det et rent helvette. Snakker om griseri. Ga seg jo aldri heller.
Håper alle rester er borte nå. Nei, takke meg til lampeolje ..