Dette er første og siste gang jeg skal spam'e

Eg trur me kan kåre ein vinner!LordShaft wrote:Er tydligvis NM i å få opp "post counten" sin.
For de som er i tvil. Les innlegget mitt en gang til og la det synke inn
Jeg sier ikke at det ikke er meningsfullt, gjør jeg?????Ragnhild wrote:Off-topicpraten kan flyttes til et annet forum, f.eks en eller annens gutterom, der kan dere kåre vinnere og sumere "post counterne"
Spiti, det å være skolegutt må faktisk regnes som en meningsfull aktivitet og fullført grunnskole er en forutsetning for å komme inn på videregående, enten det nå er almen eller yrkesfaglig. Men når det er sagt så er det hyggelig om skoleguttene sier litt om framtidsplanene sine òg
Jada Spiti, vi kan gjerne diskutere om skolegutt er et yrke eller ikke.Spiti wrote:Jeg sier ikke at det ikke er meningsfullt, gjør jeg?????![]()
Spørsmålet i DENNE tråden var yrke, skolegutt er IKKE yrke, sorry, men slik er det.
Olav'en wrote:Eg trur me kan kåre ein vinner!LordShaft wrote:Er tydligvis NM i å få opp "post counten" sin.
For de som er i tvil. Les innlegget mitt en gang til og la det synke inn
Kanskje på tide å roe ned denne postinga "litt"?
Eg oppforder deg, EvenDeven, til å lese gjennom det du rabler ned på tastaturet før du trykker OK. Les gjennom det og bruk 10sekunder på å finne ut om det virkelig er nødvendig og nyttig info du deler med andre!
Du har 753poster ( i skrivende stund ) siden 23. Januar i år. Det er 8,27 poster kvar dag! Føler du virkelig at det er nødvendig?
No blei dette veldig direkte mot EvenDeven, men det betyr ikkje at det berre er han. Er mange som burde ta seg i skinnet her!
Og nei, eg utelukker ikkje meg sjølv! Men eg tørr å påstå at det er ein vesentlig forskjell på 891 poster på 22måneder, og 753 på 3måneder!
Gratulerer! Høres ut som en bra jobb33.R.P.M. wrote:I dag skrev jeg under kontrakt og har fått tittelen CSC Konsulent hos AC-Nielsen Norge begynner ikke før 21.mai ettersom jeg går fortsatt på skolen og må levere Bachelor oppgaven 15.mai og en annen oppgave 29.mai. Og i forbindelse med ny livssituasjon skal vi flytte på oss. nytt bosted Hurumlandet.