neimen så fin vi var på det dasuperbaben wrote:Har ikke satt meg så mye inn i de "standard-syklene"...

Neida, hehe.. Sommer hjemme på Sunnmøre skriver du?

neimen så fin vi var på det dasuperbaben wrote:Har ikke satt meg så mye inn i de "standard-syklene"...
Kos dere MASSE i morgen. Håper Thomas får en uforglemmelig bursdag.superbaben wrote:I morga blir det vel litt skruing på syklene. Og en tur ut sammen med gutta i klubben (Plastic Mc).
Ja, vi skal gjøre vårt beste for at han får en super dag... Men UFORGLEMMELIG kan jeg ikke love ang thomas. Han har stort sett glemt hele festen når han vålner på søndageneBimma wrote:Kos dere MASSE i morgen. Håper Thomas får en uforglemmelig bursdag.superbaben wrote:I morga blir det vel litt skruing på syklene. Og en tur ut sammen med gutta i klubben (Plastic Mc).![]()
![]()
:smt023
Er glad i Vestlandsturer vet du.superbaben wrote:Så akkurat den filmsnutten din, Sett deg før tror jeg... Sikkert på plastic i fjor da...? Mange hyggelige folk i Buddy da. Møtt noen av dere. Kjenner Mona og Gro. Og har prata litt med Eva.
Utrolig tøff den snutten din. Og mange fine bilder... Har jo vært på mine kanter endatil, ser jeg
Noen tar til vettet heldigvisBimma wrote: Eva har forresten solgt GSXR'en nå og kjøpt seg ny HD isteden.
Hmmmmm...... Og noen har aldri skjønt detBanditbiker wrote:Noen tar til vettet heldigvisBimma wrote: Eva har forresten solgt GSXR'en nå og kjøpt seg ny HD isteden.
Hæ????Bimma wrote: Hmmmmm...... Og noen har aldri skjønt det