Mogen wrote:Har vurdert det.. men har vorte fortalt at det ikkje er nødvendig.. Får jo ikkje akkurat så mykje mere effekt med PC
Vert dyrt med det i forhold til at det er ikkje meir en 1(1 1/2) år til eg skal kjøpe meg ny sykkel
Merker bra at den kansje får litt for mye bensin (Iallefall ikkje for lite) spessielt etter dei skifta bensinpumpa siden det tenner/smeller stadig vekk i potta...
Får se og telle penger og tenke litt..
ok, jeg har bestemt meg for å kjøpe sånn gpr power yet, er powercommander som er ferdig innstilt så jeg slipper å ha den på benk, 2500 kr+ kjøper det bmc filteret, skal ha ny sykkel til neste år jeg også, men mister ikke så mye når jeg seller dette igjen
Har hørt litt fæle ting om slike ferdige MAP's, siden det er litt forkjell på hver og enkel sykkel, uansett om det er samme modell osv..
Men du får prøve deg fram og se..
Har tenkt og prøve og selge sykkel uten anlegg og tilby dei som evt kommer og se på sykkelen og få anlegget i tilleg vist dei betaler extra i prisen..
Kansje eg får mer ut av og selge dei invidulet
Mogen wrote:Har hørt litt fæle ting om slike ferdige MAP's, siden det er litt forkjell på hver og enkel sykkel, uansett om det er samme modell osv..
Men du får prøve deg fram og se..
Har tenkt og prøve og selge sykkel uten anlegg og tilby dei som evt kommer og se på sykkelen og få anlegget i tilleg vist dei betaler extra i prisen..
Kansje eg får mer ut av og selge dei invidulet
tror det er bra ting for håpe det den er spessielt instilt til yzf r125!
ja har tenkt og prøve og legge til på prisen på sykkelen først, også hvis ingen vil ha den tar jeg av stuffet og selger det inviduelt
Du får registrert den til 35hk, ja
Har sett litt på 08-09 modell..
Hadde først lyst på r6 også.. emn gsx'en har fått best kritikk på å være allsidig Noe som er veldig greit.. Har begynt og like flere og flere av sidene til gsx'en også <3
Mogen wrote:Du får registrert den til 35hk, ja
Har sett litt på 08-09 modell..
Hadde først lyst på r6 også.. emn gsx'en har fått best kritikk på å være allsidig Noe som er veldig greit.. Har begynt og like flere og flere av sidene til gsx'en også <3
ah nice men hvordan skal du få råd??:P millionær??? xD du driter i bil og kjøper mellomtung da? jeg setter selv mellomtung høyere enn bil, men prøver og ha råd til billappen også, om jeg ikke får råd til bil, så har jeg iallefall lappen!
Eg har bursdag i begynnelsen av mars, så da driter eg i bil til ut på sommeren/høsten vist eg får råd.. (prioritering )
Ellers så jobber eg nesten heile sommeren og ellers også på mongstad..
vist eg ikkje tar heilt feil ligger vel 08 modell på 130k - 150k
Håper det synker til eg skal kjøpe..
No er eg så heldig og slepper og betale lappen vist eg greier og holde meg vekke fra røyk/snus fram til eg er 18 så sparer noen tusinger der da..
Det klarer du nok helt fint!
Makan til motivator til å holde seg unna slik skit skal godt gjøres å finne andre plasser. Så får du heller ta opp røyking eller snus etter du er fyllt 18, men da er du blitt såpass gammel at du sikkert klarer å holde deg unna det resten av livet
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Update!
Da har eg våre ein del vekke fra forumet pga ein stressenes sommerferie..
Har da jobbet siden første helg på Mongstad Terminalen som driver med Mob/demob av utstyr til oljerigger og lignende..
Og har da samtidig hjelpt til heime på gården til faren min med slåtten etter jobb, så begynner virkelig å verte sliten i kroppen
Men reiser vekk i morgen tidelig 2 veker til Tyrkia/Alanya og skal ha noen rolige dager ved bassenget der
Får se hvor mye eg kommer på nett..