Even:
Det som noen reagerer negativt på er komentarer som:
-Enig
-Brenn i helvete
-Kult asse....
Men, det er nok forskjellen mellom 16 "something" og 30 "something"
Ikke missforstå, jeg tar gjerne en prat jeg...... de fleste her inne er oppegående folk.
Vi får alle prøve å tolerere litt mere, begge veier?!
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Spiti wrote:Jeg sier ikke at det ikke er meningsfullt, gjør jeg?????
Spørsmålet i DENNE tråden var yrke, skolegutt er IKKE yrke, sorry, men slik er det.
Det får da være måte på å spikke fliser. Hvis du leser den første meldingen står det "Om du ikke har utdanna deg kan du jo skrive om hvilken skolegang du går?". Han som startet tråden er skoleelev selv.
Spiti wrote:Jeg sier ikke at det ikke er meningsfullt, gjør jeg?????
Spørsmålet i DENNE tråden var yrke, skolegutt er IKKE yrke, sorry, men slik er det.
Det får da være måte på å spikke fliser. Hvis du leser den første meldingen står det "Om du ikke har utdanna deg kan du jo skrive om hvilken skolegang du går?". Han som startet tråden er skoleelev selv.
Du har rett, beklager.......skal slutte å spikke fliser.......men det er en jobb det også.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Jeg går i tiende klasse på en ungdomsskole i Arendal.
Neste år skal jeg på Studiespesialisering, som det så fint heter, her i arendal. Skal kjøre "full pakke"; med kjemi, fysikk og matematikk.
Senere har jeg lyst til å dra til Forsvaret, for deretter å bli sivil flypilot - etterhvert. Det er i alle fall drømmen min!
Honda CBR 125 2005 modell - solgt
Honda CBR 125 2007 modell - solgt
Honda XR 125 2007 modell - Inn i garasjen en gang i mai 07.
Noen som har Grepa-komfyr? Jeg står iallefall og monterer de hele dagene for tiden. På nyåret blir det å sette seg på skolebenken igjen. Realfagskurs, og videre skal jeg gå sivilingeniør i datateknikk.
er for tiden student på landbruksskole. men på fritiden så hender det at jeg jobber for min far som har et entreprenørfirma. holder på med lastebillappen nå, så da blir det endel kjøring etterhvert og og så hender det jeg har noen småjobber rundtforbi.
Ragnhild wrote:En liten agronomspire altså, også kallt Stud. møkk
Vet litt om det studiet ja, tok Agronomeksamen i -83
meg du prøver å mobbe eller? har da et par fordeler med å gå på en slik skole. vi er halvannen gutt og 20 jenter. synes ikke det er så galt jeg. og ang ''yrkesvalget'' så er det ganske sannsynlig at jeg kommer til å ta over firmaet til faren min med tiden. valgte bare en slik linje siden jeg var rimelig skolelei. og får kjangs til å gjøre andre ting enn å ha teori hele tiden