Folket fra østen kjører hjemmefra på torsdagen. Da er dere her torsdags kveld. Vi ordner til hytter/telt i Vikedal eller Ølmedal som ligger 3-4 mil fra Haugesund. Dette blir da basen vår. Jeg kan ordne med mat og sånn til torsdagskvelden. Fredags morgen tar vi ut tidlig og får oss en god frokost og morgenkaffe. Deretter kjører vi den røde ruten. Dette er rundt ryfylket og er ca på 35-40 mil, men kan kortes inn nærmere 7-10 mil om vi velger og ikke kjøre om Sirdalen.
Lørdagen kjører vi den blå ruten. Dette er hovedsaklig rundt om på haugalandet, og her kan vi være fleksible med tanke på hvor folk vil kjøre. Vi kan dele oss opp og kjøre litt forskjellige veier osv.
Jeg har nettopp snakket med en som var med meg og Stian å kjørte idag. Han er ikke medlem på forumet, men han er mer enn villig til å være med på å arrangere dette. Håper ikke folket på forumet ser på dette som en uting at en som ikke henger her inne er med? Gi beskjed om det er et problem iallefall.
Når vi har fått kjørt fra oss rundt omkring så bærer turen hjem igjen på søndagen.
Her har jeg merket opp rutene sånn hallveis.