Alas wrote:Hey, grattis med ankomne felger. Når de kommer på så blir det nok verdt ventetiden skal du se.
Takk takk! Er spent på resultatet egentlig

Alas wrote:Hey, grattis med ankomne felger. Når de kommer på så blir det nok verdt ventetiden skal du se.
Attila wrote:Her er vi vel venner alle sammen!![]()
Jeg sitter bare å ser på alt jeg ikke har råd til.
Felgene til G er litt under 1/3 av prisen på sykkelen min.
Føler meg litt..... har ikke råd til sånt, jeg......
Åhhh, nå syntes jeg NESTEN synd på meg sjøl.....det gikk over!
Synes det er litt fint å se på bling-bling....helt okey.
Gorgeous wrote:OOhh det var digg!! "Can´t see shit, captain!!!"
Attila: Daakar deg..Du kan jo kanskje tenkte på å kjøpe deg PVM felger.. De koster jo bare halvparten av mine..
He, he....du får sagt det.Gorgeous wrote:OOhh det var digg!! "Can´t see shit, captain!!!"
Attila: Daakar deg..Du kan jo kanskje tenkte på å kjøpe deg PVM felger.. De koster jo bare halvparten av mine..
Vanskelig å vite hva som er de underliggende faktorer her. Men jeg synes det ligner på en blanding av beundringsuperbaben wrote:Var da svært for en tone her var da. Jeg gratulerte med fine felger og var hyggelig. Er jo ikke stygt sagt å si at den ligner min. Syns min er fin jeg, og det gjør jo nok Nina også
Hehe! Har nok hatt gullfelger et par år jeg da:) Så det er helst gratulasjoner og flørtingBaron von Waffel wrote:Vanskelig å vite hva som er de underliggende faktorer her. Men jeg synes det ligner på en blanding av beundringsuperbaben wrote:Var da svært for en tone her var da. Jeg gratulerte med fine felger og var hyggelig. Er jo ikke stygt sagt å si at den ligner min. Syns min er fin jeg, og det gjør jo nok Nina også:smt055 , misunnelse
![]()
, gratulasjoner
![]()
og flørting
![]()
.
Her er det høyt under taket, Super. Også for vennskapelig skarp tone.superbaben wrote:Var da svært for en tone her var da. Jeg gratulerte med fine felger og var hyggelig. Er jo ikke stygt sagt å si at den ligner min. Syns min er fin jeg, og det gjør jo nok Nina også