Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Måtte bare prøvesmake på juleølet jeg har brygget og den ble tipp topp , passelig med kullsyre og god på smak som en jule øl skal smake [emoji482]

Da er det bare å la resten av flaskene ligge til julaften [emoji6]

Ble ikke så flat når det gjelder kullsyre denne gangen her og bedre på smak enn sist gang, det forrige brygget kom seg etter det fikk stå litt riktignok , pga den trengte litt lengere tid på og spise opp sukkeret og omdanne til kullsyre...

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Olden
Posts: 117
Joined: 07 Oct 2015 14:00

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Olden »

Tommas wrote:
Olden wrote:Pakka litt i kofferten og satt kameraet til lading! Flyr over dammen i mårra på nye eventyr :lol:
Du er så luremus igjen... Et lite hint eller to om hvor ferden går?

Skal du begynne å jobbe for Trump? 8)
Hehe :lol: Turen endte midt i New York :) Noe annet å gå alene gatelangs her enn hjemme i bygda :-s
Skal nok ikke bli arbeidstaker til Trump'n men jeg må nok se til at det går fint for seg :lol:
Jeg skal også prøve å få med meg en hockey kamp på mandagen med NY Rangers :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4749
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

freddy123 wrote:Måtte bare prøvesmake på juleølet jeg har brygget og den ble tipp topp , passelig med kullsyre og god på smak som en jule øl skal smake [emoji482]

Da er det bare å la resten av flaskene ligge til julaften [emoji6]

Ble ikke så flat når det gjelder kullsyre denne gangen her og bedre på smak enn sist gang, det forrige brygget kom seg etter det fikk stå litt riktignok , pga den trengte litt lengere tid på og spise opp sukkeret og omdanne til kullsyre...
Sent from my iPhone using Tapatalk
[youtube][/youtube]
Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bergen »

I dag markerer jeg 6 måneder uten cola, uten brus av noe slag, uten øl eller vin!! 6 måneder uten å spise brød, kaker eller noe søtt! Forandringene i kroppen er fantastiske, jeg føler meg helt topp! Jeg har gått ned i vekt, og tankene er bare positive. Jeg ser frem til å fortsette dette, og bli enda bedre! Fordi jeg bryr meg!! Ingen alkohol, spise sunt, og ikke minst: trene en time hver dag! :lol:




Jeg aner ikke hvem sin status dette er, men det stod kopier og del... så, fritt kopiert fra feisbukk :D

God helg! :D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Hahahahaha \:D/ \:D/ =D> =D> Jeg trodde et øyeblikk det hadde klikket fullstendig for deg :-D
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Jeg føler en må være bikket 40 år for å dele sånne ting på sin face... veldig sånn derre pensjonist humor som jeg blir oppgitt av... hehe [emoji23][emoji1]

Ikke ta det ille opp, det er helt vanlig om du er bikket 40 år, men dette er typ status onkler/tanter kunne hatt også slenger resten av pensjonist crew seg på og hammrer på liker knappen og kommenterer...

Facebook tilbake i tida 2005-6 var noe annet nå er det blitt erobret av den eldre garde hehe [emoji33]

Men det er jo jeg sjøl som velger å lese igjennom alt dette gnålet da , kan jo ære artig til tider [emoji23]


Sent from my iPad using Tapatalk
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Okda »

freddy123 wrote:Jeg føler en må være bikket 40 år for å dele sånne ting på sin face... veldig sånn derre pensjonist humor som jeg blir oppgitt av... hehe [emoji23][emoji1]

Ikke ta det ille opp, det er helt vanlig om du er bikket 40 år, men dette er typ status onkler/tanter kunne hatt også slenger resten av pensjonist crew seg på og hammrer på liker knappen og kommenterer...

Facebook tilbake i tida 2005-6 var noe annet nå er det blitt erobret av den eldre garde hehe [emoji33]

Men det er jo jeg sjøl som velger å lese igjennom alt dette gnålet da , kan jo ære artig til tider [emoji23]


Sent from my iPad using Tapatalk

Nesten så jeg tror du ikke så glimtet i øyet til den som la det ut......
OkDa
Fjr 1300
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Ehhhh joda det eee flottt det ....

Jeg skjønte jo selvfølgelig greia, men det er INGEN på min alder som deler sånt på sin face for å si det sånn, men dette kommer ikke dere over 40 til å skjønne døyten av uansett hehe [emoji57][emoji23]

Uansett ikke ta det ille opp om 40 år så er jeg der sikkert jeg også hehe [emoji23][emoji1303]

Men back til topic: nå har jeg kjøpt meg ny skihjelm på sjølveste svarte freddan så nå er jeg klar til årets hyggeturer til hemsedal [emoji108][emoji1]

Bare å glede seg nå i januar er det vel gode forhold der oppe igjen [emoji119]


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
JRO
Posts: 1316
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JRO »

Helt enig freddy123, ingen på min alder som deler dette heller. Må nok være et 40 års syndrom. Vi som er over 60 kunne aldri tenkt oss å slutte med alt som er godt og tenke seg å trene nei fysjom. :D :thumleft
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Hehehe JRO godt og høre [emoji1]


Sent from my iPad using Tapatalk
Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bergen »

LordShaft wrote:Hahahahaha \:D/ \:D/ =D> =D> Jeg trodde et øyeblikk det hadde klikket fullstendig for deg :-D
Hehe :D Hadde dette vært fakta, så hadde det vært svært alvorlig!
Heldigvis kan vi midt i livet dele ironi og se humoren i det :thumleft Så den vite trøyen med glidelås på ryggen kan bare bli liggende i skuffen..... i tilfelle det feks skulle dukke opp en sjåpper i statusfeltet :lol: :lol:
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9177
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Til sommeren er det påtide vi leker attfreddy er en t-pose, jeg kan skaffe rep,
Så får dere andre se om dere kan finne en vanndamm ;-)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Image

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Hoho.... Lukter kjempe form i dag av det bildet der :lol: :lol:

Jeg sitter her på 2 kaffekoppen, barne-tv for de minste står på jordskjelv i bakgrunnen og jeg prøver å våkne til live. Det må være innebygget alarm på disse småtrollene. Hvorfor i helvete skal de være så tidlig på an i helgene? :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
mekkern
Posts: 5149
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Akkurat våknet etter å ha sovet 3 timer lengre enn normalt...

jaja...får ta en kaffekopp vel..
Post Reply