Gruzzi wrote:Kiiipe greier!
Men velkommen tilbake må jeg vel nesten få likevel.
Er du i Oslo nå, eller er du hjemme igjen???
Tenkte på at sjansen for å treffe andre forum-folk nødvendigvis ikke er ute.
Men det spørs jo om du er hjemme igjen da...
Fortsatt god bedring. Håper ikke du slo deg for hardt, og håper at sykkelen også er i god stand.
Takk for det du
Jeg er enda i Oslo men reiser hjem med fly i morgen kveld er planen.
Sykkelen er ganske så hel, bare lit skraper i plasten å knekt clutsh hende.
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!
Den kommer hjem med toget til stavanger å henter den der.. men var ikke lett å finne en her borte som kunne ta på seg ansvaret med å få den på toget for meg på tirsdag eller onsdag
Apropos skademelding og forsikring: kom til å tenke på om forsikringsfolket kan tenkes å sette spørsmål ved helsen din, kaste ut mistanke om f eks epilepsi og økt skaderisiko osv osv. Kanskje ikke noe lurt å dele alle detaljer med de derre derre "folkene" der. Grus på veien høres smart ut! Hodet ditt virker skjønner jeg. Sov godt - det var det du trengte ikke sant?
Jeg er frisk som en stut jeg etter hva legene sier.
Årsaken til blodtrykket var lavt skyldes i utgangspunktet feilmedisinering i forbindelse med migrene.
Å kombinert med lite søvn, kulde å lit stress fra jobb osv, sa kroppen nok..
Personeligt hadde jeg foretrukket den hadde sakt nok sånn 5min tidligere menst jeg framdeles var på hotell rommet.
Vinter og vinter, fru Blom (baby) Kun minus 10 og bare veier ennå Noen mc- folk lar seg ikke stoppe, verre med oss som kjører Monster Selv bruker jeg heller ski til å kjøre fort noen mnd fremover nå - kommer ganske lett over 120 på Kvitfjell - det er grei fartsfølelse i det også - og ingen biler å kræsje med
Prøver å minimere risikoen - som også på sykkel - venter på klar bane og kliner til - god på ski så det går oftest bra, og så er snø litt mykere enn asfalt. De har fartsmåling i et heng av og til. Fartsfølelsen er grom!
Jeg hadde en underlig hendelse ca 10min etter jeg prata med Jeanette på tlf.
Jeg hadde akkuratt sotte meg på sykkelen, kjørt ca 20 meter å der gikk lyset (i huet) så jeg gikk rett i bakken å kom til meg selv et par minutter etter med masse folk rundt meg
Så de siste dagene har jeg ligget på rikshospitalet i Oslo, å tatt masse prøver.
Viste seg alt for lavt blodtrykk, kombinert med kulde å lite søvn ikke ga meg noe forvarsel da bodtrykket sank veldig fort å sikringen slo seg ut.
Alt bra nå, bare lykkelig å glad for at jeg lå i 30kmt da det skjedde å ikke på motorveien i 120kmt..
Beklager at jeg ikke rakk fram til grava folkens, hadde gleda meg å alt
Hvordan er det med mat? Viktig med jevn tilførsel av sukker/fruktsukker! Ta et eple eller en sjokolade så synker sjansene for at slikt skjer. Hvis legene i hele tatt mistenker at du har epilepsi så tar de lappen din (har jeg blitt fortalt)!
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
Jeg hadde en underlig hendelse ca 10min etter jeg prata med Jeanette på tlf.
Jeg hadde akkuratt sotte meg på sykkelen, kjørt ca 20 meter å der gikk lyset (i huet) så jeg gikk rett i bakken å kom til meg selv et par minutter etter med masse folk rundt meg
Så de siste dagene har jeg ligget på rikshospitalet i Oslo, å tatt masse prøver.
Viste seg alt for lavt blodtrykk, kombinert med kulde å lite søvn ikke ga meg noe forvarsel da bodtrykket sank veldig fort å sikringen slo seg ut.
Alt bra nå, bare lykkelig å glad for at jeg lå i 30kmt da det skjedde å ikke på motorveien i 120kmt..
Beklager at jeg ikke rakk fram til grava folkens, hadde gleda meg å alt
Hvordan er det med mat? Viktig med jevn tilførsel av sukker/fruktsukker! Ta et eple eller en sjokolade så synker sjansene for at slikt skjer. Hvis legene i hele tatt mistenker at du har epilepsi så tar de lappen din (har jeg blitt fortalt)!
Hjelper sukker på lavt blodtrykk?
Uansett godt du er i live da Speedfreak. Men sykkel, nå? Hvor mange lag med klær har du på deg sa du?