Da er det min tur til å blogge litt om gårsdagens tur. Ble hentet av Lølle litt over halv 8 i går morges, og etter å ha stroppet fast krykkene på sykkelen hans satte vi nesa mot Ryen. Turen opp til Hamar gikk på motorveien, med et lite stopp på Nebbenes underveis. I Hamar var det ganske bra oppmøte til tross for det dårlige været, og vi i forumgjengen fulgte kolonna til Minnesund. Vi ble litt spredt underveis, men utrolig nok fant alle hverandre i Minnesund igjen. Der så jeg også Bimma i folkemengden, og Dentist med forloveden sin kom bort og slo av en prat.
Hjemveien ble etter Boxer Wolf sitt forslag, og da Lølle parkerte utenfor meg noe over kl 15 hadde det blitt 45 mil på veien. Været var ikke helt på vår side, men med unntak av noen våte tær på det ene benet (faktisk det med støvel!) var jeg tørr og varm.
Starter med gårsdagens rute - bildet er stjålet fra Ulvinnen sin blogg:

Pause på Nebbenes på vei nordover.

Vel fremme i Hamar.

Torvet i Hamar - ikke så fullt som det hadde vært om sola hadde vist seg..

Attila og "krykke-Sara"

Straks klare til å kjøre!

Vel fremme i Minnesund - godt med litt å drikke. Boxer Wolf, Ulvinnen, Inger Johanne og Hans Petter.

Dentist og forloveden.

Attila og Ulvinnen da vi stoppet i Vormsund på vei hjemover.
Turen hadde selvfølgelig vært enda bedre om været hadde vært på vår side, men jeg hadde likevel en fin dag i går. Jeg var litt smånervøs for gipsen til tider, men det var helt tørr og fin, og ikke reagerte ankelen på turen i går heller. Ble selvfølgelig litt stiv og støl som man blir etter en del mil på sykkel, men ikke noe ekstra pga. bruddet
Og nå er det maks 14 dager til gipsen går av