Olav'en: Hva er det du har drivi med da? Ikke skada deg i sympati, vel? Hihi =)
AJ: Jeco ja. Kjøpte sykkelen hos Yamaha Vinterbro, men byttet til Jeco for vinterlagring og effektøkningen.
Chris/demons: Skal ikke sette foten ned for hardt nei, vil ikke risikere noe som helst nå som jeg er så nær å få av gipsen.. Hadde vært for gæli om det skulle skje noe som utsatte gipsfjerningen!!
Ragnhild: Det høres nesten ut som om du har erfaring? Mangler bare ispigger på krykkene..

Men neida, ting har ordna seg - sjekk litt lenger ned i innlegget mitt.
Hansp: Kan dere ikke holde meg oppdatert ettersom det nærmer seg da? Når dere har sett litt på hvor dere kan tenke dere å kjøre og sånn? Dere skal slettes ikke se bort fra at jeg hvert fall joiner dere på en del av turen - det er utrolig mye flott å se på vestlandet! Får bare se an litt hvordan ferie min blir, mtp. at jeg trenger å jobbe opp igjen litt cash og tenke på hvor jeg har lyst til å ha ferien min i år. Er sjelden noe problem å få fri fra jobb, men litt må det jo planlegges.
Det lønner seg å mase litt! Fattern var innom forhandleren igjen i dag og pratet med vedkommende som skulle ha ringt meg, og han lovet igjen å ringe. Og etter noen timer fikk jeg faktisk en telefon tidligere i ettermiddag! Alle delene til sykkelen har kommet, og de skal sette i gang med sykkelen i morgen - senest fredag. Ble lettet over dette, men skal ikke ligge på latsiden om videre oppdateringer heller. Fikk også han på verkstedet til å ordne med papirene fra effektøkningen, slik at jeg kan reise til trafikkstasjonen og få vist sykkelen.
Fikk ordnet meg legeerklæring fra fastlegen i dag også, så den postlegges til Color Line i morgen. Da gjenstår det bare å ringe sykehuset i morgen for å få klarhet i når jeg skal fjerne gipsen.
Puh, ting begynner å falle på plass