Dette fortjener du virkelig! Og de kunne ikke fått noen bedre!! Jeg er kjempeglad på dine vegne!!!

Og så bra gipsen er av!!!
Dette var virkelig gode nyheter!!!

Hehehe, du bare måtte du!! Tror ikke det gitt. Nå ser jeg bare frem til å hente Fazer'n min så jeg kan få en flott sesong sammen med denFZ1Fazer wrote:GratulererDa blir det vel ny sykkel snart....
Hmm.. Vet ikke om jeg er den rette til å svare på dette?! Føler meg ganske snill daboxer wolf wrote:Dette utsagnet har kommet i Jeanette sin blogg før, og jeg spørr igjen: Hva har det med Jeanette å gjøre ??Freddie wrote:Ordner seg for snille piker
Ja, det vil jeg tro! Jeg har ikke tittet så veldig mye på jobber selv, men det har stadig vært utlyst stillinger innenfor kjemien. Nå kan man jo heller ikke være så kresen når man er nyutdannet, men jeg hørte at alle de på kjemilinja hos oss som søkte jobber i fjor, fikk jobb. Og man hører jo stadig om at det etterlyses flere jenter innenfor realfag, noe som passer meg ypperligTrond_V wrote:Er det like gode tider for ingeniører i den kjemirelaterte industrien, som det er for oss som videreutdanner oss mot den mekaniske indutrien?
Sant det. Man kan ikke velge og vrake helt vilt i jobber når man er nyutdannet. Det kan man gjøre når man har fått noen år på bakendenJeanette wrote: Ja, det vil jeg tro! Jeg har ikke tittet så veldig mye på jobber selv, men det har stadig vært utlyst stillinger innenfor kjemien. Nå kan man jo heller ikke være så kresen når man er nyutdannet, men jeg hørte at alle de på kjemilinja hos oss som søkte jobber i fjor, fikk jobb. Og man hører jo stadig om at det etterlyses flere jenter innenfor realfag, noe som passer meg ypperlig
Ikke enig.Jeanette wrote: Og å få jobben mer eller mindre rett i hendene, det er rimelig utrolig
Så fort jeg har litt mer styrke og bevegelighet i ankelen! Vil hvert fall kunne trå ned ordentlig før jeg setter meg i salen igjenGixxerman wrote:Og når er det "avspark" ?![]()