Jeanette sin blogg - prøvekjøring hos Smia MC s. 263 :)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
boxer wolf

Re: Jeanette sin blogg - AVDELINGSINGENIØR :D

Post by boxer wolf »

Jeanette wrote: Og boxer wolf: Du har vel rett, men det er liksom så uforståelig.. :oops: Og smigrende..
Selvfølgelig er det smigrende, men det er noe du skal ta med deg videre. Med den erfaringen på toppen av utdannelsen stiller du sterkt når du skal søke andre jobber senere. Men da er det viktig å være klar over sin egen verdi, og ikke ta det første og beste.
Image
Si det du mener, og men det du sier.
FV

Post by FV »

Gratulerer! =D>
Kan du fortelle litt om hva denne stillingen innebærer? Eller har du kanskje skrevet det før?
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

boxer wolf wrote:Selvfølgelig er det smigrende, men det er noe du skal ta med deg videre. Med den erfaringen på toppen av utdannelsen stiller du sterkt når du skal søke andre jobber senere. Men da er det viktig å være klar over sin egen verdi, og ikke ta det første og beste.
Kloke ord, selv om jeg egentlig blir helt satt ut av slikt...! Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben, og å få brukt utdannelsen i et velkjent miljø blant lærere (eller skal jeg si kolleger?!) som jeg trives sammen med :) Hva veien bringer videre etter dette er jo foreløpig helt åpent, men dette er så absolutt et sprang i riktig retning!
FV wrote:Kan du fortelle litt om hva denne stillingen innebærer? Eller har du kanskje skrevet det før?
Jeg har skrevet det før, men jeg kan skrive det igjen: Jobben går ut på å planlegge og forberede laboratorieforsøk for studentene på kjemilinja, og også være tilstede på laben når de utfører oppgavene. I tillegg blir det vel diverse annet som hører stillingen til, som jeg ikke har helt oversikten over. Dette kommer jo da til å være laboratorieoppgaver som jeg i all hovedsak har vært gjennom selv, med mindre det er noen endringer i fagplanene e.l., men det blir artig å være på den andre siden av læringsprosessen denne gangen!

Og igjen - takker for gratulasjoner!!
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Grattis, Jeanette :)
Enig med BW, ta med deg de blomstene du kan :)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
RuneS
MC: 2005 Suzuki GSX-R 1000

Post by RuneS »

Gratulerer med jobb.... :D Det var artig.
Suzuki GSX-R 1000 K5
indianeren

Post by indianeren »

Gratulerer med jobb!

hilsen en annen ingentingiør..:)
Baron von Waffel
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom

Post by Baron von Waffel »

boxer wolf wrote:
Jeanette wrote: Og boxer wolf: Du har vel rett, men det er liksom så uforståelig.. :oops: Og smigrende..
Selvfølgelig er det smigrende, men det er noe du skal ta med deg videre. Med den erfaringen på toppen av utdannelsen stiller du sterkt når du skal søke andre jobber senere. Men da er det viktig å være klar over sin egen verdi, og ikke ta det første og beste.
Dette er en kjempemulighet til å bygge karriere. Men det kan (dessverre) bli en bakevje også. Hvis dette kom overraskende på deg, og du ikke har hatt kontakt med andre arbeidsgivere, kan det hende du ikke har vært tilstrekkelig klar over din markedsverdi. I så fall har du fått et signal om den nå.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Småkjeltringen
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....

Post by SmÃ¥kjeltringen »

GRATTIS!!!!!! \:D/ =D>

Dette fortjener du absolutt!!

Enig med Boxer også!! boxer wolf skrev:

Gleder meg til å se deg på sykkelen igjenn!!
:mrgreen:
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Baron von Waffel wrote:Dette er en kjempemulighet til å bygge karriere. Men det kan (dessverre) bli en bakevje også. Hvis dette kom overraskende på deg, og du ikke har hatt kontakt med andre arbeidsgivere, kan det hende du ikke har vært tilstrekkelig klar over din markedsverdi. I så fall har du fått et signal om den nå.
Jeg har ikke hatt kontakt med andre arbeidsgivere nei, ettersom det ikke er så lenge siden jeg bestemte meg 100 % for å ta et jobbeår her hjemme i Norge. Men ja, nå har jeg absolutt fått et tegn på hvilken markedsverdi jeg har!

Har vært på min første "treningstur" med ankelen i dag. Dro til storsenteret i Ski, og har surra rundt der i 4 1/2 time sammen med mamma. Merker selvfølgelig at jeg er sliten, men det har gått veldig bra. Gikk en liten stund uten krykkene (på vei til bussen; det gikk lettere å gå med sko på enn i sokkelesten her inne), men jeg fant ut at jeg klarte å trå ordentlig ned om jeg støttet meg litt med krykkene, så da gjorde jeg det. Jo mer varme jeg fikk i leddet, jo lettere gikk det også. Ankelen er jo hoven og fin, men jeg er bare nødt til å bite tenna litt sammen - smertene forsvant etter hvert også.
Og hensikten med turen var å fikse et par ting i banken, og så har jeg fått kjøpt meg litt klær til en fest jeg skal på neste lørdag - og, ikke minst: Jeg har fått kjøpt kjole til avslutningsballet ved ingeniørutdanninga :D

Helgen bringer jo 17. mai i morgen, og feiring av bestemors 85-årsdag på søndag på Sillungen. Er uansett litt usikkert hva som skjer med dette, da vi akkurat har fått vite om et veldig sjokkerende dødsfall i familien :cry:
Attila
MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:)

Post by Attila »

Litt seint inn her....men aldri for seint med gratulasjoner!!!

Gratulerer med jobben, må si at jeg er veldig imponert! =D>

EDIT!!!!!!!
Blir oppgitt over at jeg ikke så det siste du skrev!! Beklager!
Kondolerer så mye! :(
Last edited by Attila on 16 May 2008 23:52, edited 2 times in total.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Image
Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Post by Shortybebeh »

Trist å høre om dødsfall Jeanette! Sender deg varme tanker..!

Flott at du er på beinet! :lol: Ikke lenge til du sitter på sykkelen igjen, helt klart!
Death Is The Road To Awe.
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Takk.. Kan kort fortelle hva som har skjedd; faren til tremenningen min (som jeg var ute og fløy med i fjor) falt plutselig om på hytta på torsdag. Kun et par meter fra hyggeveggen vår. Tremenningen min startet med hjerte- og lungeredning og holdt på med det til luftambulansen kom, men det var uansett for sent. Det er helt uvirkelig, og føles som skjebnens ironi da det var faren min som hadde brystsmerter på mandagskvelden :( Kommer til å bli utrolig rart å komme på hytta til sommeren..
Småkjeltringen
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Kondolerer vennen!! Utrolig trist når slikt skjer. Varme tanker til deg og familien :smt056
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
Lølle
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Post by Lølle »

Her var det jammen mye å oppdatere seg på, snuppa.
Aller først gratulerer med velfortjent jobb, de folka vet nok hva de gjør. =D>
Godt å høre at gipsen er av og at alt ser bra ut. Det blir godt å se deg i salen igjen.
Beklager dødsfallet, slikt er leit og det må det bare få være.
Image
Image
Bimma
MC: 2008 BMW F800ST

Post by Bimma »

GRATULERER SÅ MYE MED FLOTT JOBB..!! =D> Så flott!
Også godt nytt at det går fremover med foten din. :)

Kondolerer med dødsfallet i familien.
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Post Reply