Småkjeltringen wrote:Du har med dagbok og stopper og skriver i den alle stedsnavn og opplevelser på veien og tar samtidig litt bilder...

.??????!!!!!!!
Flott referat, enten husker du fabelaktig godt.... eller du har med dagbok

Har faktisk ikke hatt med notatbok og notert noe som helst underveis

Det eneste jeg har notert meg på mobilen har vært antall kilometer på dagsetappene, ellers er det en kombinasjon av å bruke kartet før, under og etter turen og hukommelsen! Det kan fort bli litt vanskelig når stedene ligner på hverandre, Norge består jo av rimelig mange fjell og daler, men da prøver jeg å lage meg et "kjennemerke", enten det er før/etter et annet sted eller klokkeslettet da bildet ble tatt. Vet dere liker å lese turreferat også, og jeg synes det er moro å ha til senere, så da er det artig å gjøre seg litt flid med oppgaven
Olav'en wrote:Du budde 3min fra tunet mitt og peip ikkje eit pip ei gong. Skuff.

Ser ut som ein fin tur, neste gong du er her bør du ta deg ein tur frå Voss til Gudvangen og, veldig fin kort tur.

Som jeg skrev i pm'en, så skal jeg gi lyd fra meg neste gang jeg er på traktene dine! Tenkte på deg da jeg bestemte meg for å møte HP og IJ i Voss, så jeg får gjøre alvor av det neste gang jeg er på de kanter!
Deauville00 wrote:[bilde]
hvilket forummedlem kjørte den lengst til høyre?

Og hva er gatenavnet, med god fantasi, ser det ut som det står motorsykkel

Hehehe, vet du - vi tulla med den "sykkelen" til høyre der da den parkerte ved siden av oss. Tror hvert fall jeg bestemte meg for at den er HP sin om 40 år eller noe sånt

Og når du sier det, det ser virkelig ut som om gatenavnet er "Motorsykkel"! *Sjekke på nett*: Maritastykket er det riktige navnet