Post bilde av kjøreutstyret ditt
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Vet liksom ikke helt hva man skal med slikt selvom det jo er mye beskyttelse til overkroppen. De fleste skinndresser eller jakker for den saks skyd har beskyttelse som ikke kan taes ut, så det blir liksom ekstra opp, og bruker man bare en fritidsjakke over så får man jo ikke festet en kjørebukse i den. 

- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Har en slik brynje selv, bare en fra Axo. Er grei den, men den er ikke til bruk under en skinndress ihvertfall. Har en Lindstrands tekstiljakke som jeg bruker den under. Føler beskytterne sitter hvor de skal med den der, de innleggene i jakken, som jeg ikke har i, flytter seg jo litt.... Hadde jeg hatt en tekstiljakke med fastlåste beskyttere hadde jeg nok ikke brukt den.
Ellers så er den god og varm, med de fordeler og ulemper det medfører.
Jeg håper på å kjøpe meg en litt jalla skinnjakke med suzuki-merker i Tyrkia og bruke brynjen under. Det og en Lindstrands Jet bukse og en er klar for stripa
Ellers så er den god og varm, med de fordeler og ulemper det medfører.
Jeg håper på å kjøpe meg en litt jalla skinnjakke med suzuki-merker i Tyrkia og bruke brynjen under. Det og en Lindstrands Jet bukse og en er klar for stripa

-
Jeg har, men den er noen generasjoner eldre Dainese.
I mine harde dager som MC-bud ble den innkjøpt, og polstringene i jakken tok jeg ut. Det var uansett bare noe tempurlignende skumgummi på skuldre, albuer og rygg.
Om sommeren tredde man bare en genser utenpå skjelettet, luftig og fint
I pissregn heiv man regntøy utenpå.
Den henger fremdeles i skapet, men å få den under skinnjakken var glemmesak da jeg prøvde det. Kan hende jeg klarer det nå, jakken har blitt romsligere.
I mine harde dager som MC-bud ble den innkjøpt, og polstringene i jakken tok jeg ut. Det var uansett bare noe tempurlignende skumgummi på skuldre, albuer og rygg.
Om sommeren tredde man bare en genser utenpå skjelettet, luftig og fint

Den henger fremdeles i skapet, men å få den under skinnjakken var glemmesak da jeg prøvde det. Kan hende jeg klarer det nå, jakken har blitt romsligere.
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Dog synes jeg de virker interesante de som bare har beskyttelse på bryst og ryggGixxerman wrote:Vet liksom ikke helt hva man skal med slikt selvom det jo er mye beskyttelse til overkroppen. De fleste skinndresser eller jakker for den saks skyd har beskyttelse som ikke kan taes ut, så det blir liksom ekstra opp, og bruker man bare en fritidsjakke over så får man jo ikke festet en kjørebukse i den.
http://www.dainese.com/img/1_giletWave_m.jpg
Overkroppen er dødårsak nummer 1 på MC, ihvertfall i endel undersøkelser jeg har lest (antaklig avhengig av hjelmbruk i området tallene kommer fra). Med hofter som nummer 2. Ofte er begge disse stedene relativt dårlig beskyttet. Mulig en slik uten armer kan passe bra i en skinnjakke?
AtW
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Nye hansker kjøpt:

Til kalde dager.

Til ikke fullt så kalde dager.

Til kalde dager.

Til ikke fullt så kalde dager.

http://www.zrxocboard.com/board/index.php
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Re: Post bilde av kjøreutstyret ditt
Ett par dårlige bilder av mitt kjøreutstyr.

AGV GP Pro-Racing hjelm
Lindstrands jakke, bukse og sko
Halvarsons Hansker
Fornøyd med det meste, jakka og buksa er vann og vindtette, jakka synes jeg er drittøff
Hjelmen er jeg positivt overrasket over. Minimalt med vindstøy, og fint lite motorstøy, ikke mer enn hva som er må til. Litt motorlyd må man jo ha
Hanskene er vel så som så, fôret følger avogtil med når hanskene er litt fuktige.

AGV GP Pro-Racing hjelm
Lindstrands jakke, bukse og sko
Halvarsons Hansker
Fornøyd med det meste, jakka og buksa er vann og vindtette, jakka synes jeg er drittøff

Hjelmen er jeg positivt overrasket over. Minimalt med vindstøy, og fint lite motorstøy, ikke mer enn hva som er må til. Litt motorlyd må man jo ha

Hanskene er vel så som så, fôret følger avogtil med når hanskene er litt fuktige.
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Har vært på tur med jobben i 4 dager. Da jeg kom hjem i går lå det en gave fra dama og ventet på meg:)

Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- Romy
- MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Så absolutt ingen kjip gave det der eh?
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! 
Tilgi meg!

Tilgi meg!
jeg kjører med:
Oxtar sko
Berik skinndress
Berik hansker
Shoei hjem med speilvisir
Tok meg faktisk råd til å kjøpe meg hansker til 2000,-

Oxtar sko
Berik skinndress
Berik hansker
Shoei hjem med speilvisir
Tok meg faktisk råd til å kjøpe meg hansker til 2000,-

Last edited by R6-freak on 07 Jun 2007 01:01, edited 1 time in total.
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Legg merke til at posten heter "Post bilde av kjøreutstyret ditt". Sleng opp noen bilder også da! Er lysten på å se hvordan ett par hansker til 2000 ser ut 

Skal kjøpe samme støvler og dress som deg.
Liker de veldig godt, i passformen så passer de meg veldig bra. Blir litt dyrere hjelm enn deg da.... To be comtinued 

Hjelm: KBC Force RR matt. Fiiiin sommerhjelm, med refleksvisir. Veldig luftig. Bråker en del, men det plager meg ikke. Kr 1800.

Jakke: Halvarssons skinn, 2695.
Bukse: Lindstrands Jet denim, innerfor som tåler å skli bortover og hofte/kne-pads. 1295 + 300 for pads.http://www.jofama.se/resources/459_jet-50.jpg
Hansker: Bullfighter, noe de nettopp hadde fått inn på Bullfighter-butikken på Ensjø. VELDIG luftige, 199.