Jeg ble alt for skuffet av det nyeste Linkin Park albumet. Alt for "soft" så i mine ører får det albumet slakt! Desverre.
For min del så gleder jeg meg noe sinnsykt til nyeste Metallica plata kommer. Har ikke funnet noen pekrefta dato enda, men leste et intervju av Lars Ulrik (trommisen) at dette på dette albumet skulle de tilbake til røttene sine. Vi skulle få mye av det vi fikk på Master of Puppets og Black album. Det bare MÅ bli bra
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Var på Metallica kosert for ett par år siden. St.Anger tour'en dems. En av de bedre konsertene jeg har vært på.
Beste er uten tvil.........U2 på valle hovin. Jizes det var bra.
Selv hører jeg en del på nyeste plata til Bon Jovi, Turboneger, Avril Lavigne og en del eldre slagere.
Likte igrunn plata til MIKA også, selv om den har fått slakt mange andre plasser
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app