Så var den dagen over også.. sukk.. går så alt for fort!
Etter jobb i dag fikk jeg endelig tid til å kjøpe julekalender til meg og Frode. Det ble kinder-kalender i år.
Kjøpte også en kalender med lommer, hadde lyst til å kjøpe inn pakker til den, men det rekker jeg jo pokker ikke, når den 1. er i morgen!
Så jeg tenkte jeg skulle skrive ned 24 ting jeg og frode kan gjøre sammen på små lapper og putte oppi istedet
Det er jo litt koselig!
Har også kjøpt 4 nisser i dag, slike som bare er skjegg, nese og lue. Kjempemorsomme!
På jobben er det utrolig mye å gjøre for tiden, så jeg kom meg ikke avgårde klokken 5 når jeg egentlig sluttet, og etter å ha handlet mat og diverse kom jeg endelig innenfor døra hjemme halv 7!
Nå står lasagnen i ovnen og jeg er dritsulten! Rakk ikke lunsj i dag på jobb, så mye å gjøre at vi helt glemte det.. Og frokost rakk jeg selvfølgelig ikke.. Så jeg har bare spist en hel donut i hele dag! Teit..
Skikkelig på en snurr har jeg vært i dag. Stemmen er nesten borte så det å snakke med kunder var rimelig slitsomt.. Klumsete var jeg hele dagen. Da jeg skulle i butikken kjøpte jeg masse jeg sikkert ikke trengte og da jeg var ute av butikken kom jeg på at jeg hadde glemt det jeg egentlig skulle ha.
Da jeg skulle hjem kom jeg halvveis til bilen før jeg fant ut at jeg hadde glemt skoene mine (går i sandaler på jobb, og i snø er det litt dumt..!)
Etter å ha gått tilbake og skiftet sko kom jeg helt fram til bilen før jeg fant ut at jeg hadde glemt igjen en helt ny brus på jobb.. (og så tørst som jeg var!)
Siste flausa gjorde jeg nå.. Jeg så masse våte flekker i taket her, og ettersom det ikke er noe vann over oss her, så konkluderte jeg og frode med at det måtte være musepiss (for de går i taket her!). Så jeg sendte melding til stakkars knut magnus og gjorde ham sikkert skikkelig nervøs for store fuktskader i taket...! Men så kom jeg på en ting og sier til Frode, og jeg siterer;
"Det er ikke nesespray, da?"
Jepp.. Det var nesespray!
Var innom apoteket og kjøpte tre forskjellige sprayer i stad, en med menthol, en med saltvann og en med olje.. Og måtte jo prøve alle, så jeg sprayet et par ganger med alle sammen, ut i løse lufta..
Det festet seg i taket!
Er ikke helt dagen min i dag, bare surr og rot..
Nå gleder jeg meg til middag og litt TV, før jeg skal legge meg! Mmmm..
Må tidlig opp i morgen også; skal på et møte med husbyggerfolkene før jobb klokken 12.