jornhan wrote:
Hmmm,dette har jeg vel fra deg hvis jeg ikke er helt på jordet

.Når jeg snakket med deg på rudskogen så sa jeg att du"bare"kunne kjøre 0,5 bar med toppakning fra marklund,men da sa du att du kunne kjøre på 0,65 bar og ca 215 hk,men det er vel ett fett så lenge det virker.På
http://www.mc-xpress.com/ står det 220 hk med kitt fra de.Har du fått startet med reprasjoner på biken enda?
Har nok vært litt krøll på kommunikasjonen mellom oss da
Kit'et er satt opp til ca. 0,65 bar som gir opp mot 220 bakhjulshester, men på min er det også satt på en "high/low" bryter som forandrer ladetrykket. Vha denne har jeg valget mellom 0,55 og 0,65 bar. På Rud kjører jeg kun i "low" mode.
Deler til fothviler og ny puck er på tur, så det blir vel en kaffetur eller to før vinteren
For å trekke tilbake til topic: Mine "påstander" kommer fra den gang en kompis kjøpte N2O kit til en FZR. Det koster en del mindre, men det blir rett og slett alt for lite praktisk å dra på en svær flaske som må fylles alt for ofte. Når man da ikke får allverden av sprut og må åpne kraner etc. så blir summen at det aldri blir brukt. Passer til bruk på dragrace o.l., men på bane/vei er det helt klart snurrbo som er tingen