Yamaha YZF - 125R verdt det?
Re: Yamaha YZF - 125R verdt det?
Er ikke så mye mer futt i en yzf.. Er og forblir en 4-takts 125.
4-5 rs 125? Den kan gå lengre på landet med. Og ja, jeg klarer absolutt å kjøre i 3k uten å slure med klutsjen, men det er ikke annbefalt, og er helt retarded å gjøre det..
Når jeg fikk prøve en Ducati 1098 måtte jeg slure med klutsjen til nesten 25km/t
4-5 rs 125? Den kan gå lengre på landet med. Og ja, jeg klarer absolutt å kjøre i 3k uten å slure med klutsjen, men det er ikke annbefalt, og er helt retarded å gjøre det..
Når jeg fikk prøve en Ducati 1098 måtte jeg slure med klutsjen til nesten 25km/t
-
- MC: Daelim Roadwin 125 2007
PGO XL-Rider 50 2007(ATV) - Location: Buskerud
Jeg har prøvekjørt 3-4 Aprilla RS125. Men dette her dreide seg om 2takts-lyd og 4takst-lyd. Ikke ytelse eller kjøreegenskaper.Jeg vet ikke nok om kjøreegenskaper på 2takt vs 4takt til å uttale meg noe særlig.Kriston wrote:Er ikke så mye mer futt i en yzf.. Er og forblir en 4-takts 125.
Men det er jo ingen tvil om at 2-takt 125 går bedre en 4takt 125.
Brooom
Kjørelengde 2008: 8500km (siden slutten av mai)
Kjørelengde 2009: 2500km (hittil)
Du må vri om tenningen å prøve den en tur før du kan si at du har kjørt den.
Dette er uansett i grunn ikke snakk om lyden heller, men om den er verdt pengene.
Er en grunn til at f.eks rs vinner alt av racing. Gode kjøreegenskaper og ytelse.
Dette er uansett i grunn ikke snakk om lyden heller, men om den er verdt pengene.
Er en grunn til at f.eks rs vinner alt av racing. Gode kjøreegenskaper og ytelse.
-
- MC: Daelim Roadwin 125 2007
PGO XL-Rider 50 2007(ATV) - Location: Buskerud
Nå skal du slutte å være eplekjekk her. Jeg har prøveKJØRT 3-4 RS'r. Men det er ingen ting annet en LYDEN på 2 og 4 taktere jeg har snakka om!! Jeg argumenterte for at trådstarter skulle kjøpe 4-takter fordi det var mer voksen lyd. Det er du som har dratt inn alt annet. Men NÅ er det nok offtopic!!q
Brooom
Vet du hva? Du har helt rett! Oppførte meg som en liten drittunge, og det var ikke meningen!
Yzf er en veldig fin sykkel, og om du synes lyden er bedre, har ikke jeg noe jeg skulle sagt imot det.
Man velger selv det man liker best, ikke ut ifra det andre mener og tror.
Yzf er en veldig fin sykkel, og om du synes lyden er bedre, har ikke jeg noe jeg skulle sagt imot det.

2+Kriston wrote:Vet du hva? Du har helt rett! Oppførte meg som en liten drittunge, og det var ikke meningen!
Nå Slurer det veldig off topic her.... Fokus folkens!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Har en 09 Burning Blue.
Disse syklene faller ikke i pris slik konkurentene gjør.
Å få tak i en "ny, men brukt" hadde nok vært det beste alternative, om den er innkjørt på riktig vis.
Regner med at de beste 08 modellene vil ligge på 40 000 etter 2 års bruk.
Se på aprilia RSene! de går for 60 000 ny, nå ligger 07 modeller på 35-37 000!
DET kaller jeg verditap!
Å få tak i en "ny, men brukt" hadde nok vært det beste alternative, om den er innkjørt på riktig vis.
DET kaller jeg verditap!
How you ride is who you are
Style is personality
Style is personality
-
- MC: 2006 Aprilia SXV550
2004 KTM SMR525
1999 Yamaha YZF-R6
1998 Aprilia RS125 - Location: Rogaland
Har jo litt å si hvor langt de har blitt kjørt og.. Du kan ikke sammenligne en 2008 YZF 125 som har rullet 5000km med en 2007 RS125 som har gått 10000km. 

It's not just my bike, it's my identity - it deserves only the best.
Takk for alle svar ! 
Kjøpte meg en spiller ny i blå

Kjøpte meg en spiller ny i blå

-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
grattis 

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
Takker : D
Rs holder seg veldig bra i pris. Jeg la ut min for 50 000,- for morro skyld, og fikk veldig mange seriøse henvendelser.Berxnes wrote:Har en 09 Burning Blue.
DET kaller jeg verditap!
Det er altså 3000,- mer enn hva jeg kjøpte den for.
Mange har tross alt gått langt og blitt velta, da trekker det automatisk veldig ned. Prøv å legg inn en yzf med noen saftige skraper i sidekåpa. Kan sikkert regne med 26-35k.
Når det er så stor forkjell mellom hvordan sykklene er kjørt og behandla, så er det også bra prisforkjell mellom dei.. 

Nå snakker vi om gjenerell erfaring av Mc, synes du 125cc 2-takt høres som moped behøver jeg vell ikke si hvor mye erfaring visse personer har skaffet seg i sykkelmarkedet.Bomber wrote:Syns du ikke 125 2-takt høres ut som moped du da?...
Får veldig ofte skryt på skolen og på byen at det er den kuleste 125 lyden, siden den er litt brutal og høres skikkelig tøff ut når jeg kommer opp i turtall.
Men om du vurderer YZF-R så er det et bra alternativ men JEG ville nok anbefale og se på Mito og RS også

-Carboy-