Noen som har kjøpt psp?
Tja kan prøve.. Viss du kjøper en psp med "helst 1-2gb" minne.. har du alt du trenger.. Du kan laste ned filmer, som er fint viss du skall reise.. spill viss du sitter i en eller annen gørre kjedelig time på skolen. Og d beste av alt, viss du gjør noe småtteri med softwaren kan du laste ned og legge inn på minnekortet de fleste spill som har kommet ut. Pluss at du selvfølgelig kan legge inn mye annen shit, som GBA emulator/ Snes emulator osv.. og altid den gode gammle musikken. Når det gjeller bateritiden er det altid nokk, så lenge du er smart nokk til og sette den på lading om natten. Enste minus er at den kan bli litt stor som "lomme-mp3".. eller er den d beste kjøpet jeg har gjort på lenge
Stilig, hva innebærer dette småtteriet? Jeg må si jeg snart er overbevist her altså. Blir spillkvaliteten like bra om du gjør det på denne måten da?Trulso wrote:Og d beste av alt, viss du gjør noe småtteri med softwaren kan du laste ned og legge inn på minnekortet de fleste spill som har kommet ut.
Dvs. og downgrade softwaren på den til versjon 1,5.. den versjonen har ikke nettleser dog,, men den er ikke d beste... og etter d er d bare å spille i vei.. og spillene er akkurat likedan som de du får kjøpt i butikkengilera rp wrote:Ja, men hva vil "bare mekke litt" si? Skal jeg åpne opp pspen og gjøre noen forandringer eller hva?Hawken wrote:Bare mekke litt på psp'n så kan du laste ned spill til den fra nettet![]()
Litt lurt å ha en stor minnebrikke da!
-
Det skjer nok ikke. Etterspørselen og tilbudet vil møtes og vi får en markedspris. Vi vil nok se priser som 1100 eller kanskje litt lavere, men ikke særlig mer, da etterspørselen er såpass høyHawken wrote:Vanskelig for meg å forklare når jeg ikke har en
Kjøper en når de kommer på tilbud til en 500-lapp jeg

Slutt å vær negativ da:D Har jo "toilldag" her i byen så det går nok bra:Pgilera rp wrote:Det skjer nok ikke. Etterspørselen og tilbudet vil møtes og vi får en markedspris. Vi vil nok se priser som 1100 eller kanskje litt lavere, men ikke særlig mer, da etterspørselen er såpass høyHawken wrote:Vanskelig for meg å forklare når jeg ikke har en
Kjøper en når de kommer på tilbud til en 500-lapp jeg
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400